Popular Posts

kisah-kisah kue

t!nggal kenangan 2010

31 December 2010 ·

WELCOME 2011
Assalamualaikum wbt dan salam 1 malaysia..hari nie 31hb disember merupakan penghujung hari yang kita akan lalui sebelum menjelang tahun baru 2011 tepat jam 12 tengah malam nanti...wahh..rindunya pada tahun 2010 nie sebab macam2 perkara dan kenangan yang dah lalui..ada yang teristimewa dan ada juga yang mendukacitakan..namun semuanya bakal pergi dan meninggalkan kesan serta kenangan yang paling bermakna dalam kehidupan kita..yang berlalu biarkan berlalu, tutup buku lama dan kita bukak muka buku yang baru..azam tahun 2010 ada yang dah tercapai dan ada yang sekadar suam2 kuku..so, bagi tahun 2011 nie apa pulak lah azam bagi tiap2 orang yerr...hehe..


azam aku bagi tahun 2011


  • aku nak perbaiki hidup aku dari segi pengetahuan agama coz aku rasa aku nie jahil lagi dalam bab2 yang berkaitan agama..banyak yang perlu belajar..
  • laksanakan tanggungjawab terhadap keluarga terutama pada mak dan abang aku..tibalah masa bagi aku pulak yang berkorban..
  • nak kerja dengan tekun, disiplin dan fokus dan insyaAllah nak jadi pekerja contoh..kesimpulannye nak berjaya dalam kerjaya aku..
  • kurangkan kontroversi dan tingkatkan prestasi...eh2,clap pulak..xdela, juz nak jadikan diri aku lebih berfikiran matang dan tegas dalam hidup..xnak lagi maen2 dalam buat keputusan dan lebih berfikiran rasional terhadap sesuatu tindakan..
  • paling penting sekali, aku nak bahagiakan keluarga aku dan orang dikeliling aku dan juga si dia..
itu jela kot buat sementara nie..maybe akan ada penambahan nanti..huhu..hope terlaksanalah sumenyer...bagi kawan2 dan juga buat teman2 blogger..diharapkan kemunculan tahun baru nie meningkat lagi pencapaian kita xkiralah dalam segi apa sekali pown..insyaAllah..amin..selamat menyambut tahun baru ya..k salam =)



3 tengah goreng:

nazihahisa said...
December 31, 2010 at 4:37 PM  

azam 2011 saya nak.. saya nk lengkapkan azam 2010 yg terbengkalai hehe.. eyp, jom join contest new year dkt blog saya. mana tahu rezeki menang RM50 :)

muhamad zairi bin marzuki said...
December 31, 2010 at 5:26 PM  

hehe..a'ah la kan,lengkapkan azam yg suam2 kuku tahun 2010..hehe..tp xpela aku nk tutup trus buku lama..bukak buku br trus..haha..okeyh2..join jgn xjoin.

Miss Nurun said...
December 31, 2010 at 11:49 PM  

SEMOGA APE YG DIIMPIKN JD KENYATAAN

lalalala

Post a Comment

t!nggalkan j3jak s3kal! yeRr

Ampersands & angle brackets need to be encoded.
Related Posts with Thumbnails

Corat-Coret

^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^
Tahun Baru 2013..Azam Pun Baru..=)

Banyak misi yang perlu dilaksanakan bagi

tahun 2013. Semoga diberi kekuatan untuk

aku menghadapinya..=)

Gomo Kelate Gomo

^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^


Geng2 sEt!a

p3ngunjUng k3hOrmat