Popular Posts

kisah-kisah kue

1-1-11 tersangatlah cantek

01 January 2011 ·



Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera, salam 1 malaysia..haha..perghhh...tengok2 tarikh arinie cikit punya cantek tue..bagi sape2 yang nak langsungkan majlis perkahwinan pada tarikh nie memang tersangatlah sesuai..1.1.11...semuanya serba satu ja termasuklah hantaran kahwin pown kena RM 11,111.11 gak la yer..teettttttt...jenuh berpeluh si pengantin lelaki nanti..ngeh2..oklah, sebagai permulaan kepada tahun baru yang baru sahaja beberapa jam berlalu..wahh, terasa teruja sangat2 bila dah masuk dalam lembaran tahun baru nie..bagi yang akan kembali pulang ke kampus2 pengajian, selamat pulang ya..hati2 dalam perjalanan dan bagi yang bekerja..dah seronok yer semuanyer cuti..haha..selamat kembali bertugas nanti..hurmmm, xmow tulis banyak2 coz tulis panjang2 pown xguna, tendang pown xkene..adoyaiii..dah2 aku nak layan movie yang aku baru siap download nie :

  • Magika 2010
  • Gullivers Travels 2010

korang nak tengok gak...haaa, sila lah download yerr...sebelum aku nak akhiri penulisan untuk entry kali nie, ehem2 nak bagi pantun sikit sempena tahun baru...


mandi pagi guna air perigi
airnya sejuk terasa geli
perjalanan 2010 tertutup pergi
haaa..tahun baru datang lagi

muka masam umpama cuka
azam tahun lepas dah settle ka?
haha..=P

blog saya bertemakan biru
hope success dalam tahun baru

terlihat awek tersimpul malu
tengok ayam pown xlalu nak makan
kisah yang lepas biarkan berlalu
kisah yang baru perlu diteruskan


salam....=)

4 tengah goreng:

AbByYGcOmEL said...
January 1, 2011 at 10:06 AM  

hepy new year kembali=)

dek_wan said...
January 1, 2011 at 7:43 PM  

aku pun blogger spt ko..sharing is caring..hehe

dek_wan said...
January 1, 2011 at 7:44 PM  

wat pew skang..student ag ker?

muhamad zairi bin marzuki said...
January 2, 2011 at 9:33 PM  

abby..epy new year gak...
dek wan...aku da keje skunk..huhu

lalalala

Post a Comment

t!nggalkan j3jak s3kal! yeRr

Ampersands & angle brackets need to be encoded.
Related Posts with Thumbnails

Corat-Coret

^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^
Tahun Baru 2013..Azam Pun Baru..=)

Banyak misi yang perlu dilaksanakan bagi

tahun 2013. Semoga diberi kekuatan untuk

aku menghadapinya..=)

Gomo Kelate Gomo

^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^


Geng2 sEt!a

p3ngunjUng k3hOrmat