Popular Posts

kisah-kisah kue

shUib...Ooo..shUib

12 December 2010 ·

Sape yang xkenal anggota kumpulan lawak Sepah si shuib nie..atau nama sebenar Shahmira Mohamed..yg tengah2 tue..


aku baru terbaca kat paper KOSMO tadi..mula2 aku terkejut gak, nak kata tergelak adala cikit..haha..



Shuib dah bertunang ngan Siti Sarah,ala yang penyanyi kecik2 tue...pertunangan dorang nie memang dirahsiakan, dah lebih 3 minggu berlalu pada 16 Novyang lepas..bagi aku memang padanla dorang dua nie dari segi kulit,ketinggian sume,kelakar pon leyh tahanla gak..diambil petikan dari akhbar KOSMO..

"Saya dan Siti Sarah mula bercinta lebih setahun yang lalu sewaktu kami berlakon bersama dalam sebuah drama bertajuk Gelak Khas"...

baca ayat nie baru aku tingat drama tue..masa tue tajuk die "Budak Kelas Nakal"...memang serius lawak gler aku tengok..memang lawak spontan la dari lawak skrip.. mengimbau balik dialog dalam drama tue..nie shuibla yg cakap..masa tue cikgu tengah tanye tentang perkataan berganda...contohnye sampah sarap dan riang ria..

ayat yang shuib bagi 3 ganda..ayat die macam nie..

"ketika masuk ke dalam hutan, bapak saya bertanya kepada saya apabila melihat labah-labah, farook2 apa benda tu.?saya pown jawab "labah-labah la bah"..

Oklah buat shuib dan siti sarah, moga2 hubungan kalian berkekalan yer...ikhlas dari peminat "SEPAH"..

1 tengah goreng:

Lelaki Ini said...
December 14, 2010 at 11:41 AM  

tahniah kpd mereka!

lalalala

Post a Comment

t!nggalkan j3jak s3kal! yeRr

Ampersands & angle brackets need to be encoded.
Related Posts with Thumbnails

Corat-Coret

^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^
Tahun Baru 2013..Azam Pun Baru..=)

Banyak misi yang perlu dilaksanakan bagi

tahun 2013. Semoga diberi kekuatan untuk

aku menghadapinya..=)

Gomo Kelate Gomo

^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^


Geng2 sEt!a

p3ngunjUng k3hOrmat