Popular Posts

kisah-kisah kue

f!nal ke-2..ayuh skuad har!mau teruskan perjuangan.!!

29 December 2010 ·




Assalamualaikum wbt...dan salam 1 malaysia..sebagaimana sedia maklum, tepat jam 8 malam ini bakal berlangsungnya perlawanan bagi final ke-2 piala AFF suzuki bagi tahun 2010 yang akan dilangsungkan di stadium Gelora Bung Karno, Jakarta Indonesia...skuad Malaysia telah berbekalkan 3 jaringan gol mempunyai peluang yang lebih cerah berbanding skuad Indonesia untuk menjulang piala AFF suzuki buat julung kalinya..ayuh skuad harimau, harumkan nama negara kita "MALAYSIA" dipersada dunia..huhu..

PERLAWANAN AKHIR KE-2

MALAYSIA VS INDONESIA
(Stadium Gelora Bung karno, Jakarta Indonesia)
8.00 mlm di RTM1



Barisan wira negara yang akan berjuang menjulang nama Malaysia di bumi Indonesia malam ini kecuali Amirulhadi Zainal (berdiri tiga dari kanan) dan Mahali Jasuli (depan dua dari kanan) yang terlepas aksi akibat menerima kad kuning kedua.


Diambil dari akhbar KOSMO!, pemain negara hanya melakukan latihan ringan di pekarangan hotel penginapan mereka, Hotel Sultan, Jakarta semalam.

AYUH !! MALAYSIA AYUH!!


6 tengah goreng:

Shaheila Malek said...
December 29, 2010 at 1:41 PM  

Knp lah dorang dpt kad kuning..uhu..
Gudluck mlm ni.. :)

muhamad zairi bin marzuki said...
December 29, 2010 at 1:46 PM  

huhu..itulah pasal..amirulhadi n mahali byak membantu kot dlam final ptama aritue...huhu..xpew2 smngat malaysia xkan luntur mlm nie..jnjikan 2-0 malaysia menang malam nie..

akmafaizal said...
December 29, 2010 at 4:31 PM  

Semoga malam ni ada tuah Malaysia. main kat tempat orang..takut gak.mau kang ade yg tak dpt balik msia...menang salah..tak menang pun salah..huhu

✿....rossa alina....✿ said...
December 29, 2010 at 4:31 PM  

berkobar2 dah ni nak tengok bola..fuhh!!fuhh!!mintak2 menang!! :)

muhamad zairi bin marzuki said...
December 29, 2010 at 4:50 PM  

akma...menang salah xmenang pown salah yerr..kalo gtue bek menangla..jarakkan gol cikit..br terbaek..org penang cakap "kena haria" sempoi punya.hehe

Fyzal said...
December 29, 2010 at 7:20 PM  

yeahhhhh! come on Malaysia. we gonna be a CHAMP!

Jom Join Contest Kenangan Termanis dan Terpahit

AFF Suzuki Cup: Final Kedua Malaysia v Indonesia - Siapa Bakal Juara?

lalalala

Post a Comment

t!nggalkan j3jak s3kal! yeRr

Ampersands & angle brackets need to be encoded.
Related Posts with Thumbnails

Corat-Coret

^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^
Tahun Baru 2013..Azam Pun Baru..=)

Banyak misi yang perlu dilaksanakan bagi

tahun 2013. Semoga diberi kekuatan untuk

aku menghadapinya..=)

Gomo Kelate Gomo

^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^


Geng2 sEt!a

p3ngunjUng k3hOrmat