Popular Posts

kisah-kisah kue

tahn!ah maLays!a 2

08 December 2010 ·

Alhamdulillah....perkataan yang nak aku lafazkan pada petang nie...aku rasa semua peminat bola sepak tanah air mesti dah tahu...huahuahua..


malaysia telah menjayakan pesta gol di palembang dengan jaya dan penuh bergaya...
keputusan malam tadi malaysia telah menewaskan skuad laos dengan jaringan 5 gol berbalas 1..terbaek dari ladang..2 gol dijaringkan oleh amri yahya dengan cukup bergaya (aksi superman dan meluncur)..hehe..


1 gol dijaringkan oleh amirulhadi zainal dan juga noorshahrul idlan talaha...manakala 1 gol lagi diberi dengan hati yang ikhlas menerusi pemain laos itusendiri...sungguh baik dan mulia hati beliau kan..hehe (alang2 xleyh bagi gol kat gawang lawan. gol digawang sendiri pown jadila)..sementara itu berita gembira juga dikhabarkan dimana pertemuan penentuan di antara indonesia dan juga thailand..


keputusan di sana merupakan penentu bagi malaysia mahupown laos untuk melayakkan diri ke pringkat yang seterusnya...bak kata bro hafizal hamad "terima kasih...terima kasih...terima kasih..." buat bambang pamungkas kerana menjaringkan 2 gol untuk
kemenangan indonesia ke atas thailand...indonesia menang 2 berbalas 1..gol thailand telah dijaringkan dengan begitu cantik oleh suree..bagi aku xkiralah gol penalti ke apa janji malaysia telah melayakkan diri ke peringkat separuh akhir yang dijangka berlangsung 15hb nanti...apa2 pown terimas buat semua pemain2 bola sepak malaysia dan juga jurulatih rajagopal..kejayaan kalian semua membawa berita gembira buat seluruh rakyat malaysia terutamanya peminat2 setia bola sepak tanah air...sekali lagi tahniah dan tahniah...

malaysia boleh !!!



2 tengah goreng:

zureen said...
December 8, 2010 at 2:49 PM  

yeah! malaysia boleh! gol sendiri dari laos tu agak comel sikit kan? wat zureen gelak je. :P btw, man united vs valencia seri je pagi td.. hoho~

muhamad zairi bin marzuki said...
December 8, 2010 at 3:10 PM  

memang comel gol tue..geram xdapat skor kat gawang malaysia...gawang sendiri jd sasaran..terpegun keeper..hehe.zureen, sy nie memg xtgk game liga omputih..so,xdapat nak komen..hehe..btw thanks bg sokongan pd malaysia..gud2..

lalalala

Post a Comment

t!nggalkan j3jak s3kal! yeRr

Ampersands & angle brackets need to be encoded.
Related Posts with Thumbnails

Corat-Coret

^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^
Tahun Baru 2013..Azam Pun Baru..=)

Banyak misi yang perlu dilaksanakan bagi

tahun 2013. Semoga diberi kekuatan untuk

aku menghadapinya..=)

Gomo Kelate Gomo

^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^


Geng2 sEt!a

p3ngunjUng k3hOrmat