Popular Posts

kisah-kisah kue

taWaran2...tap!....

15 December 2010 ·

tawaran apakah itu...?? sbenarnyer tadi aku dah semak status permohonan aku untuk sambung degree...dapat ke x..?..mestila dapat tapi masalahnye aku memang xberniat nak sambung study...uhuuuu..xpela dapat tengok surat tawaran pown jadila..hehe..


aku dapat tawaran sarjana muda kejuruteraan elektonik...aku pown tataw cmne pembelajaran dalam elektronik nie coz masa diploma aku dalam bahagian elektrik kuasa dan bukannya elektronik..haha..xkisahla gpown aku xcontinue study..pape pown buat teman2 aku yang dapat tawaran..korang sambungla k...
blajaq ghajin2 na..ka papai..salam

5 tengah goreng:

syrupmasin said...
December 16, 2010 at 12:02 AM  

asal ta smbung ??

muhamad zairi bin marzuki said...
December 16, 2010 at 12:11 AM  

coz dalam poses nak keje...pas settle medical chechup..insyaAllah start keje..keje pown blajar gak..hehe

eyra said...
December 16, 2010 at 1:42 AM  

baper pointer yg boleh melayakkan utk sambung degree??

kamu punya pointer baper pula??
=))

x salah kan kalau saya bertanya =))

muhamad zairi bin marzuki said...
December 16, 2010 at 8:07 AM  

xsurela...bg dak2 electrical mybe 3.0 ke atas lebih snang layak..bwh dr tue leyh gak tp nthla..xsuerla...

juz 3.something...hehe..

iyer xsalah...malu betnyer sesat jalan..

♥ cik mija ♥ said...
December 17, 2010 at 7:39 AM  

waahhh~tahniah yerp..kita pun dpt taw!=p

lalalala

Post a Comment

t!nggalkan j3jak s3kal! yeRr

Ampersands & angle brackets need to be encoded.
Related Posts with Thumbnails

Corat-Coret

^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^
Tahun Baru 2013..Azam Pun Baru..=)

Banyak misi yang perlu dilaksanakan bagi

tahun 2013. Semoga diberi kekuatan untuk

aku menghadapinya..=)

Gomo Kelate Gomo

^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^


Geng2 sEt!a

p3ngunjUng k3hOrmat