Popular Posts

kisah-kisah kue

blOgwaLk!ng...anDa m3st! suKe!!

05 December 2010 ·

banner lama

banner baru

Haa...mai2 cnie cik akak, abang long, pak long mahupown mak long oiii...
nie ada benda nak cerita cikit...tengok tajuk pown mesti ramai yang suke buat kan..
tipu la kalau blogger2 yang ada nie xpernah nak blogwalking kan...?? kat cnie ada 1 perkara nak dikongsi cikit..nak memudahkan korang2 sume nak berblogwalking..
memang seyes simple..paham kan...simple mudah pimple itu jerawat...hehe..
korang leyh masuk terus ke 5,6 n mungkin lebih blog dalam 1 tab jew..jimat masa nak berblogwalking nih..kalo suke leyh terus ke site nie Bloglarian...ok settle..


ok tibe masa nak lengkapkan slogan nie lak...ehemm2..hehe


"Saya suka berblogwalking kerana...dapat merentas2 meninjau blog2 kenalan, boleyh tambah ramai kenalan baru, dapat pelbagai info, disamping mengeratkan lagi hubungan di antara blogger2 di malaysia dan seluruh dunia..xkenal maka xcinta.. 

( perghhh...ayat.haha )


kat cnie aku nak tag 3 orang kenalan aku yer...jeng3x...calon2 nyer ialah:

jom teman2 kita pakat join na...gerenti sempoi..huhu

2 tengah goreng:

FareedSairi said...
December 6, 2010 at 10:31 AM  

Assalam, tahniah. anda sudah disenaraikan dalam BlogLarian. Boleh cek di senarai no 17 :)

muhamad zairi bin marzuki said...
December 6, 2010 at 11:12 PM  

wassalam...thanks bro..:)..

lalalala

Post a Comment

t!nggalkan j3jak s3kal! yeRr

Ampersands & angle brackets need to be encoded.
Related Posts with Thumbnails

Corat-Coret

^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^
Tahun Baru 2013..Azam Pun Baru..=)

Banyak misi yang perlu dilaksanakan bagi

tahun 2013. Semoga diberi kekuatan untuk

aku menghadapinya..=)

Gomo Kelate Gomo

^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^


Geng2 sEt!a

p3ngunjUng k3hOrmat