Popular Posts

kisah-kisah kue

akU maLas rr..

24 December 2010 ·


GERAM JANGAN KAU GERAM
GERAM PELBAGAI RAGAM

salam petang, terasa macam nak luahkan je petang2 nie..mOod yang kurang tenang..jiwa bergelora tapi xtahu nak buat apa..nak diluah salah xdiluah berat lak nak simpan...jiwa kacau dan perlukan ketenangan yang maksima..

aku xsuke memaksa dan aku juga xsuka dipaksa
  • so janganla sesekali cube nak memaksa aku buat perkara yang aku memang xmow buat sebab apa, aku xpernah nak kaco orang, xpernah nak paksa2 orang soh ikut telunjuk aku ke ape. jadi please jangan nak memaksa2 aku..hidup aku, biar aku sendiri yang aturkan macam mana jadinya..xperlu nak diarah2 itu ini..kalo mak aku yang suruh, itu xpew aku xkisah..kalau menda yang rasa perlu suruh aku buat, suruh tapi jangan nak paksa2 cakap ulang2 kali..memang laz2 aku xakan buat..



kini aku penyabar walopown dulu aku baran
  • seyes cakap, bukan nak sombong ataupown cakap besar..aku dulu memang panas baran, xleyh nak silap cikit memang hati cepat panas..tapi kuat memendam dalam hati dan tunggu masa nak lepas ja..tapi skunk nie aku makin penyabar..memang susah nak marah orang kecuali kalo betol2 buat aku marah..seyes bertempat cikit walaupown muka aku xpernah nak seyes..dulu jiwa muda tapi skunk pemikiran dah matang cikit..

aku xsuke kalo disoal banyak2
  • nie perkara yang paling aku nak tekankan..aku memang xsuke kalo disoal banyak2 kat aku..then, perkara yang disoal tu pulak menda yang sama berulang2..nie bukan nak belajar mengaji or dok tengah ulangkaji nak amik exam..bagi aku cakap biar perlu, jawab kalo mahu..kalo xmow jawab, diam sudah dari awal sampai ke akhir..senang xpayah nak pikir2..aku xganggu orang, orang pown xpayah nak ganggu aku..

diam xsemestinya xmow layan
  • aku paling xsuka kalo diam, orang pikir mamat nie sombongla..xmow layan..mana xnya kalo asyik tanya macam2, sampekan aku jadi malas nak layan..nie bukan aku sorang ja, kalo orang lain pown kalau terlalu kerap sangat kena tanya, kadang2 jadi lemas, rimas n boleyh sampai tahap naik meluat nak layan..lagipown aku nie bukan suka cakap banyak sangat..bukanla jenis peramah, kalo nampak peramah tue suma sekadar lakonan semata mata nak amik hati orang..aku lebih suka diam..

aku lebih suka menyendiri
  • orang kata jangan jadi katak dibawah tempurung..xdak kena mengena dengan aku pown..aku bukannya xcampur langsung dengan orang cumanya banyak tempoh masa berjaga aku, aku lebih suka menyendiri..aku rasa tenang ja jiwa aku sebab apa yang aku nak buat, aku lebih rasa selesa...nak elakkan rasa bosan, aku sibukkan diri buat perkara yang aku nak buat..bagi yang xpaham, please jangan pahamkan..ikut cara hidup masing2..aku dah terbiasa hidup macam nie...



0 tengah goreng:

lalalala

Post a Comment

t!nggalkan j3jak s3kal! yeRr

Ampersands & angle brackets need to be encoded.
Related Posts with Thumbnails

Corat-Coret

^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^
Tahun Baru 2013..Azam Pun Baru..=)

Banyak misi yang perlu dilaksanakan bagi

tahun 2013. Semoga diberi kekuatan untuk

aku menghadapinya..=)

Gomo Kelate Gomo

^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^


Geng2 sEt!a

p3ngunjUng k3hOrmat