Popular Posts

kisah-kisah kue

sUke xsUke

20 December 2010 ·



korang mesti kenal serangga yang kat atas nie..lipas atau nama saintifiknye Periplaneta americana..aku memang cukup fobia ngan serangga nie..mana xnyer, aku xsuke coz die leyh terbang..semalam ada sekor lipas sesat masuk umah aku melalu tingkap bilik..ape lagi aku dengan pantas lari keluar bilik la..haha..dalam syonok2 layan siaran ulangan bola kt TV1,opocot kau...lipas tue merayap keluar dari bilik n terbang kat ruang tamu..fobia bercampur geram pown ada..ape lagi tamatlah riwayat kau wahai si lipas..dengan kekuasaan penyapu lidi yang ada, maka tamatlah riwayat lipas tue..selaen lipas memang serangga2 yang leyh terbang nie aku cukup2 fobia..kalo nampak aku blah tiba2 tue,paham2 jela mesti coz ada serangga terbang..kuikui..


(comel kan..??hehe)

tapi yang peliknye aku nie...aku cukup suke ngan makhluk cicak coz bagi aku cicak nie comel..hehe..tambah2 anak cicak..janganla ada anak2 cicak yang berani nak tunjuk muke die..pantang aku, tengok kompom kejar smpe dapat..bukan nak buat lauk makan pown, juz pegang n urut2 kepala die..die pown dengan selambe dok senyap ja menghayati urutan lembut dari aku...haha..(sebenarnye nak belakon ja, ak longgarkan tangan cikit, terus melompat la die)..

korang lak bagaimana..??


0 tengah goreng:

lalalala

Post a Comment

t!nggalkan j3jak s3kal! yeRr

Ampersands & angle brackets need to be encoded.
Related Posts with Thumbnails

Corat-Coret

^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^
Tahun Baru 2013..Azam Pun Baru..=)

Banyak misi yang perlu dilaksanakan bagi

tahun 2013. Semoga diberi kekuatan untuk

aku menghadapinya..=)

Gomo Kelate Gomo

^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^


Geng2 sEt!a

p3ngunjUng k3hOrmat