Popular Posts

kisah-kisah kue

usah bersedeyh wahai teman...

02 February 2011 ·

Assalamualaikum wbt dan salam 1 malaysia...alahai sedeyh plak tajuk entry aku kali nie kan..sedeyh...sedeyh...sedeyh...urmmm,sebenarnyer berkaitan ngan kawan baek aku..kawan yang terlalu rapat ngan aku.."Putus Cinta"..tapi member aku nie ok ja lebih kurang kepala macam aku gak..dah berfikiran matang dalam melalui liku2 kehidupan..tapi tue la kesian lak kat member aku sorang nie, bukan salah die pown tapi berkaitan ngan gadis tue yang dah berubah hati...


lonely...i'm mr lonely...lalala

bak kata leman raja lawak 5..."Aku xpaham betoiii la..."..bak kata nazmi raja lawak 5 plak "die tipu tipu aku lagi.."...urmmm, memang xsepatutnya perkara nie berlaku dalam umor yang dikatakan dalam linkungan dewasa..pemikiran dewasa derrr...xkan macam budak2 skolah lagi kot dok maen2 cinta palsu...alahai...memang dasyat betol la..tapi tuela dalam perhubungan tue kasih sayang bukanlah yang paling penting tapi kejujuran dan keikhlasan dalam diri kita menerima pasangan..coz kasih sayang akan terpupuk jika hati dah ikhlas menerima..pesanan ikhlas dari Dr. Cinta...haha..


Ape2 pown buat teman aku sorang nie...hang banyak2kanlah bersabar na..biaq p la apa pown orang nak buat kat kita, permainkan kita ka ap, yang penting kita xpernah permainkan orang..yang tue nombor 1..yang ke-2 plak, kena kuatkan semangat dan percaya bahawa apa yang terjadi tue ada hikmah disebaliknya..Allah dah meletakkan jodoh yang terbaik buat tiap2 manusia..ape yang penting la nie, yang teruskan kehidupan hang na...amboi nasihat macam orang mati anak plak aiii...hehe..k apa2 pown hope yang terbaek lah dalam hidup hang pasnie...usah risaw coz insyaAllah jodoh mesti mariii...



0 tengah goreng:

lalalala

Post a Comment

t!nggalkan j3jak s3kal! yeRr

Ampersands & angle brackets need to be encoded.
Related Posts with Thumbnails

Corat-Coret

^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^
Tahun Baru 2013..Azam Pun Baru..=)

Banyak misi yang perlu dilaksanakan bagi

tahun 2013. Semoga diberi kekuatan untuk

aku menghadapinya..=)

Gomo Kelate Gomo

^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^


Geng2 sEt!a

p3ngunjUng k3hOrmat