Popular Posts

kisah-kisah kue

Maharaja Lawak Minggu 9

28 May 2011 ·

Assalamualaikum wbt..baru selesai tengok maharaja lawak online kat GuaTV dan ddmf ..Terima kasih sebab tiap2 minggu mengupdate persembahan2 peserta maharaja lawak dengan pantas.. Oklah untuk minggu ke-9 nie.. 3 peserta paling menonojol (Top 3) bagi pandangan aku..
Kredit buat : ddmf.biz dan guatv.com


1. JAMBU + ACONG SWEETCHILD


JALAN CERITA : " kembali semula dalam rancangan apa pun xboleh dimana yus sebagai orang dari amazon, acong sebagai PA yus manakala tauke sebagai pengacara rancangan. penggunaan bahasa amazon yang memang xpaham tapi cukup menghiburkan. kalau ketawa maksud dia tengah marah dan kalau menangis maksud dia tengah gembira"
untuk melihat secara online klik kat SINI yerrr...link ke ddmf..




2. JOZAN + KENCANA DEWI



JALAN CERITA : " situasi sedang menjalankan pengambaran filem. Johan membawa watak mamat khalid, dimana sebagai pengarah manakala kencana dewi sebagai pelakon. Zizan pula membawa watak mail lambung. Memang lawak apabila watak yang dibawa menjadi. Tahniah buat Zizan kerana watak mail lambung cukup menghiburkan serta mengelikan urat2 ketawa."
untuk melihat secara online klik kat SINI yerrr...link ke ddmf..






3. SEPAH + AR BADUL


JALAN CERITA : "adat2 masyarakat sekali lagi dibawa oleh kumpulan sepah apabila digandingkan dengan pelakon lama AR badul. situasi kali ini rombongan meminang dimana dipegang oleh jep dan shuib sebagai wakil peminangan. sementara mamat sebagai anak gadis (sebenarnya lelaki yang berjiwa wanita). AR badul pula ayah kepada mamat. telatah ketika menyampaikan hajat diselitkan dengan komedi yang cukup menghiburkan. keserasian yang berkesan diantara sepah dan AR badul telah membantu persembahan mereka"
untuk melihat secara online klik kat SINI yerrr...link ke ddmf..








0 tengah goreng:

lalalala

Post a Comment

t!nggalkan j3jak s3kal! yeRr

Ampersands & angle brackets need to be encoded.
Related Posts with Thumbnails

Corat-Coret

^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^
Tahun Baru 2020
nak meluaskan bidang kerjaya dan menstabilkan ekonomi family dan diri sendiri..bebas dari hutang yang membebankan..insyaAllah..amin.

^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^


Geng2 sEt!a

p3ngunjUng k3hOrmat