Popular Posts

kisah-kisah kue

pancit pulops =P

25 May 2011 ·

Assalamualaikum wbt u alls..semenjak dah keje nie, mak aii masa yang terluang untuk bersenam memang xde langsung kate ko..balik keje, terus melompat atas katil bujang aku yang jiwang tue..bummm, pengsan buat beberapa jam..bangun2, mak aii memang malasla nak bersenam..walaupun dumbell ada ja dalam bilik betul2 berhadapan dengan katil bujang aku tue..jangan kata nak tengok, jeling pown x kate ko..haha..


Hari nie terdetik pulak dijiwa nak bermain dumbell..baru tibai 2 round, dah tercungap2..tue baru dumbell, try pumping sikit..mak aii lagi, xsampai 30 dah surrender kate ko..azam dulu nak badan macam john cena xpun batista..tapi apa pun tarak..kuang3x..gimik saja lebih..


sangat menggerunkan kalo badan macam nie kan..haha..
kompom2 baju aku skunk dah xmuat nak pakai..kuikui..


Badan yang kurus nie, tambah2 lak jenis aku memang berat susah nak naek..ko makan la bape pinggan nasi sehari sekalipun, ko bedal la coklat ke, pizza ke, ayam ke hari2, memang mustahil nak tambah berat badan..10 minit ja buncit, lepas tue amik ko, kempis kembali..xpew2 tunggu sebelum puasa nanti..menantikan perubahan pada badan aku yang kurus nie..adakah berjaya jadi cam john cena atau mat lena, xpun jadi batista ataupon batubata...haha..sama2 kita saksikan nanti ya..


misi diteruskan..bak kata abang nas "YEAHHH..!!!"..=)

2 tengah goreng:

meaw said...
May 25, 2011 at 7:37 PM  

jom kita celen dua,berat sapa paling kurus,wekekekekeke :P

muhamad zairi bin marzuki said...
May 25, 2011 at 8:31 PM  

jom2..berat sapa pling kuruih ka ringan sapa pling gemok..???haha..

lalalala

Post a Comment

t!nggalkan j3jak s3kal! yeRr

Ampersands & angle brackets need to be encoded.
Related Posts with Thumbnails

Corat-Coret

^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^
Tahun Baru 2013..Azam Pun Baru..=)

Banyak misi yang perlu dilaksanakan bagi

tahun 2013. Semoga diberi kekuatan untuk

aku menghadapinya..=)

Gomo Kelate Gomo

^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^


Geng2 sEt!a

p3ngunjUng k3hOrmat