Popular Posts

kisah-kisah kue

panas la derrr...!!!

09 May 2011 ·

Assalamualaikum wbt..


aku berkata : "aku rasa dah banyak bloggers yang hupdate blog mereka dengan entri berkenaan cuaca yang panas nie.." sambil berlari masuk dalam peti ais dan tuang ketul ais dalam baju..haha




Aduhaiiii..aku xterkecuali la..nak hupdate gak berkaitan cuaca panas..bukan maen2 punya panas nie..kalo tidow, bangun tido kompom cadar basah dek peluh walaupun kipas depan muka sekalipun..haha..disebabkan panas sangat, tadi kat tempat reja pun aku xjamah apa2 pun makanan sebab memang dah hilang selera makan... memang xlapar tapi giler2 punya dahaga.. 3 cawan gak air ais aku teguk..balik keje, aku singgah lagi kedai runcit beli air redbull 2 tin...sebab memang dahaga sangat2.. petang tue aku kuar g carefore..beli ape..?? haaaa, beli air revive lak 2 botol besar plus air susu marigold HL.. sepanjang hari nie memang air jew yang masuk dalam perut aku dek cuaca panas...


berdasarkan dari laman web meteorologi, nie haa yang digambarkan cuaca kat penang dalam tempoh seminggu niee...



Syukur Alhamdulillah sebab start esok dijangka cuaca mendung dan ada hujan cikit2..xdela panas sangat kan..okey lah, xnak celotoh panjang2 sebab dah berpeluh2 dah nie..nak masuk dalam peti ais jap yerr...k salam..=)


0 tengah goreng:

lalalala

Post a Comment

t!nggalkan j3jak s3kal! yeRr

Ampersands & angle brackets need to be encoded.
Related Posts with Thumbnails

Corat-Coret

^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^
Tahun Baru 2020
nak meluaskan bidang kerjaya dan menstabilkan ekonomi family dan diri sendiri..bebas dari hutang yang membebankan..insyaAllah..amin.

^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^


Geng2 sEt!a

p3ngunjUng k3hOrmat