Popular Posts

kisah-kisah kue

Konvokesyen itu best ke?

20 May 2011 ·

Assalamualaikum wbt dan salam 1 malaysia..


Best ke x bila menghadiri konvokesyen nie..??bagi yang pertama kali yang menghadirinya, maybe terasa la excited yang teramat sangat..untuk terima segulung diploma dll..siap ada orang amik gambor..muka terpampang besor kat skrin...


tapi....
bagi aku, ntah kenapa jiwa dan hati aku xdak masa tengah konvo tue..tadi pagi merupakan hari konvokesyen bagi aku..1st time dan memang untuk kali yang terakhir gakla..aku dapat rasakan yang memang xdak mood langsung nak konvo..tengok gelagat kawan2 yang lain sibuk mengambil gambar sama2..dari start masuk dewan sampaila abis sidang, xhenti2 amik gambor je..sume pakat2 seronok wa cakap sama lu, muka ada senyumla..ntahla aku xseperti mereka yang lain, aku pown xtahu kenapa dan mengapa..tapi memang xada MOOD..


lepas habis ja konvo, aku terus kuar dari dewan cari mak aku..then memang dah2 siap2 nak balik dah...tapi mak aku teringin nak amik gambor..xpela, g jap kat booth yang bukak kat ctue..amik gambor 2 keping..untuk sorang dan gambor keluarga..pas settle, aku pulangkan jubah konvo dan terus gerak ke kereta untuk pulang ke penang..tiada sesi2 bergambor ngan kawan2 dah..dalam kepala dah fikir nak balik then nak cepat sampai penang..tue ja..walaupown tadi muka cam lembu xtahan maki, tapi xpela sekurang2nya happy gak bagi pihak kawan2 lain yang konvo td..tahniah r buat korang..


k selamat malam..

0 tengah goreng:

lalalala

Post a Comment

t!nggalkan j3jak s3kal! yeRr

Ampersands & angle brackets need to be encoded.
Related Posts with Thumbnails

Corat-Coret

^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^
Tahun Baru 2020
nak meluaskan bidang kerjaya dan menstabilkan ekonomi family dan diri sendiri..bebas dari hutang yang membebankan..insyaAllah..amin.

^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^


Geng2 sEt!a

p3ngunjUng k3hOrmat