Popular Posts

kisah-kisah kue

Putih itu suci..=)

08 May 2011 ·

Assalamualaikum wbt...entri nie xde kena mengenai dengan peraduan mewarna mahupun iklan sabun cuci k..hehe..sebenarnya tadi aku baru ja beli selai baju kemeja "SEED" dan tali leher warna putih untuk konvo 20hb nanti..buat pulak ada promotion 50% diskaun..apo lagi, peluang terbaiklah untuk beli..haha..giler semangat tol nak konvo..ntah papela aku nie..=P


 
ini bukan kembar aku yerr..aku yang terbias menjadi 2..haha..

baju kemeja : RM59.50 selepas diskaun 50%
tali leher      : RM9.90
total             : RM69.40


sangat jimat dan puas hati..hehe..lagipun baju nie nanti memang sesuai kalau nak dipakai untuk jenjalan gak sebab cutting dia bukan cam baju kemeja yang lain..ok semuanya dah selesai, menanti 17hb untuk ambil jubah dan raptai je nanti.. selamat malam..=)

3 tengah goreng:

SANDRA AZWAN said...
May 12, 2011 at 3:20 PM  

White shirt and white tie...nice!

muhamad zairi bin marzuki said...
May 12, 2011 at 4:10 PM  

azwan : thanks2..tp cm pelik lak bila pakai..haha

alif ismail said...
June 18, 2011 at 6:24 AM  

cool..!!

lalalala

Post a Comment

t!nggalkan j3jak s3kal! yeRr

Ampersands & angle brackets need to be encoded.
Related Posts with Thumbnails

Corat-Coret

^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^
Tahun Baru 2013..Azam Pun Baru..=)

Banyak misi yang perlu dilaksanakan bagi

tahun 2013. Semoga diberi kekuatan untuk

aku menghadapinya..=)

Gomo Kelate Gomo

^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^


Geng2 sEt!a

p3ngunjUng k3hOrmat