Popular Posts

kisah-kisah kue

kepenatan_keletihan@akoo.com

20 April 2011 ·

Dentuman guruh kuat dilangit menandakan hujan bakal menjelma, 
Assalamualaikum wbt salam bahagia dan salam 1 malaysia buat semua..


Permulaan entri disertakan pantun 2 kerat memang 1 perkara yang entah apa2 aje..hurmm, memang dah lama aku xupdate blog..sedangkan blogger2 lain tiap 2 hari bertukar2 entri yang baru..aku pulak asyik entri yang itu aje..ish..ish..ish..ini disebabkan terlalu sibuk dengan kerja.. Permulaan 11hb - 22hb nie aku akan kerja tanpa cuti..yeah memang terbaek kan..memang xde masa untuk diri sendiri, nak rehat2 g jenjalan ke apa suma memang xdapatla..point dia memang minggu yang memenatkan OK..


gayanya letih lebih kurang macam nie la..nasib kat kilang xleyh nak tido..kalo x, aku cari gak pokok, aku panjat n tido cam nie..sangat stylo kan..


Tapi xkisahla sebab dalam xcuti nie pown ada yang terbaek gak..yang terbaeknya gaji bertambah la cikit sebab banyak hari kena buat OT..alangkah bahagianya bulan nie dapat merasa duit claim OT..walaupun xseberapa tapi dah cukup memadai buat belanja topup RM30 untuk tempoh setahun..hahaha..


hujung bulan nie mata aku jadi camnie kot agaknya..tapi dah nama duit, sekejap ja leyh abih..aduhaii..


Ok maw gerak g keje dulu..Entri seterusnya insyaAllah sabtu nanti akan ku update..Pengembaraan cikit..Salam buat semua..=)

0 tengah goreng:

lalalala

Post a Comment

t!nggalkan j3jak s3kal! yeRr

Ampersands & angle brackets need to be encoded.
Related Posts with Thumbnails

Corat-Coret

^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^
Tahun Baru 2013..Azam Pun Baru..=)

Banyak misi yang perlu dilaksanakan bagi

tahun 2013. Semoga diberi kekuatan untuk

aku menghadapinya..=)

Gomo Kelate Gomo

^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^


Geng2 sEt!a

p3ngunjUng k3hOrmat