Popular Posts

kisah-kisah kue

Dalam Perancangan =)

05 April 2011 ·

Assalamualaikum wbt..hai.."cari pokke dapat boya, lari masuk hutan rimba, jumpak pulak kerbau blaka, saya tampaq patah kepala, terkeluaq bijik mata.." ayat yang tidak ada kena mngena sama sekali..diambil dri "leman RL5"..Ok berbalik pada blog aku nih, tudia...tudia...dah berabuk, bersawang, naek berlumut dah blog aku nih..haha..lama kot xupdate..sekarang dah makin bz dengan reja..minggu lepas 7 hari straight reja tanpa cuti,2x kena datang OT..urmmm, oklah cakap banyak pown xguna tendang pown xkena..


Sekarang nie aku dalam perancangan nak mencari mini notebook untuk dihadiahkan pada yang teristimewa..tertawan hati bila mula2 tengok..So, bila dah niat, kiranya dah selangkah la untuk kita dapatkan..huhu.




Nie mini notebook yang Dell punye..sangat comey..pic diambil dari en google..haha.pink or purple, korang suke yang mana..??


Tapi haritue kat kedai member aku reja..aku tertarik ngan design mini notebook acer.."Aspire One Happy"..


Cantik x..??nampak tersangatlah kiut kan..??kompom pompuan cair tengok kekiutannya itu..haha..nie la mini notebook yang aku tengah usaha untuk dapatkan..InsyaAllah kalo xdak apa2 rintangan, dalam pertengahan tahun nie ka..rembat sbijik la buat yang teristimewa..huhu.


"HADIAH YANG TERISTIMEWA ADALAH HANYA UNTUK INSAN YANG TERISTIMEWA"



3 tengah goreng:

man yusoef said...
April 5, 2011 at 10:24 AM  

wooo...kasi dell tu...haha..aku suke warna biru tu...sebab aku tak suka warna pink..HAHAHA

Winnie Bunny said...
April 5, 2011 at 1:44 PM  

wahh beruntung betul makwe dia..kekekke

muhamad zairi bin marzuki said...
April 6, 2011 at 12:32 AM  

man :warna biru dell kasi kt lelaki ok la..terang sgt nk bg kt pompuan..huhu

winnie :baek tol kan pakwe die tue..haha..(puji diri sendiri)..

lalalala

Post a Comment

t!nggalkan j3jak s3kal! yeRr

Ampersands & angle brackets need to be encoded.
Related Posts with Thumbnails

Corat-Coret

^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^
Tahun Baru 2013..Azam Pun Baru..=)

Banyak misi yang perlu dilaksanakan bagi

tahun 2013. Semoga diberi kekuatan untuk

aku menghadapinya..=)

Gomo Kelate Gomo

^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^


Geng2 sEt!a

p3ngunjUng k3hOrmat