Popular Posts

kisah-kisah kue

Adik2 kue..=)

10 April 2011 ·

Assalamualaikum wbt

Selamat petang semua..tajuk entri nie memang takde kena mengena dengan program "Adik2 ku" sama sekali ok..dalam entri kali nie, aku nak memperkenalkan cikit 2 orang adik aku (bukan adik sebenar, mak len pak pown len)..haha..dorang 2 nie adalah dikalangan adik2 aku yang paling aku amik berat n sayang..aku pown xtahu kenapa, mybe dah memang diorang 2 nie tomey2, sweet ja tengok kot..tue yang aku sayang lebih..hehe.


Adik Ecah ( Nur Aisyah Binti Ibrahim )


  
niela die adik ecah..tomey x..??agak2 korang brape umo die..??ceciter cikit..haha..yang pasti bukan dikalangan budak sekolah rendah mahupon menengah dah k..hehe..


" buat adik ecah, skunk ngah lanjutkan pelajaran kan..??so, study rajin2..ape yang paling penting ? iyer memang betul KERJESAME, tapi capai impian tue dulu baru pikir hal lain..balas budi family dan jangan lupa pada insan2 yang banyak berkorban untuk dik k..=)"

Adik Atin ( Fatin Shazana Bt Mohd Hanafiah )


  
nie lak adik fatin or atin..wahh2, perempuan melayu terakhir gtue..huhu..adik teman yang nie asal nyer perak..samela ngan c adik ecah tue..perak jugok..huhu


" buat adik atin, semoga berjaya dalam hidup..nanti dah dapat sambung belajar t, ingat paling utama jaga diri leklok..bila dah belajar tinggi2, kena pandai pilih kawan2, pergaulan kita sume..paling utama jangan sesekali lupa kat mak abah yerrr..memang kita dah besar tapi kadang2 memang perlu kita mendengar nasihat2 orang yang lebih tua dari kita..=)"

xdilupa juga buat adik2 kue yang lain..:-
- Adik Soleha
- Adik Fathini
- Adik Oyen
- Adik Eira
- Adik Adyla
- Adik Nabila


Capai cita2 korang dulu k..umo korang masih muda..banyak agi yang perlu korang tempuhi untuk masa akan datang..atur hidup korang dengan teliti k..hehe..(tudia c abang yang xbertauliah bagi nasihat)..haha..ka salam bahagia..=)


p/s : maaf sebab lama xcontact yerr..hope semuanya berada dalam keadaan sihat walafiat..


0 tengah goreng:

lalalala

Post a Comment

t!nggalkan j3jak s3kal! yeRr

Ampersands & angle brackets need to be encoded.
Related Posts with Thumbnails

Corat-Coret

^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^
Tahun Baru 2013..Azam Pun Baru..=)

Banyak misi yang perlu dilaksanakan bagi

tahun 2013. Semoga diberi kekuatan untuk

aku menghadapinya..=)

Gomo Kelate Gomo

^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^


Geng2 sEt!a

p3ngunjUng k3hOrmat