Popular Posts

kisah-kisah kue

arghhhh..!!!

22 April 2011 ·

Assalamualaikum wbt ya..dalam sibuk bekerja (sibuk la sangat), dengar plak berita terbaru dari teman2 sekerja.. "gaji bulan nie t masuk lambat cikit..4hb kot"...oh no wat da hell..jiwa yang tenang kembali xtenang..bak tsunami yang menghentam jiwa dan raga..


soalan yang ditanya dalam fikiran 

  1. mana nak cari duit belanja sementara menanti 4hb nie..selalu masuk 28hb..da lewat seminggu nie..??
  2. bil ptptn, bil berukband bayar lewat cikit nanti leyh x..??
  3. masuk lewat gaji lebih cikit ke kurang..kalo lebih ok gak kan..??
jawapan yang terjawab dalam fikiran
  1. pinjam kat mak lerr..nanti masuk gaji, bayar balik + extra yerr..hehe
  2. xde hal lah..janji bayor..kan2..
  3. rase2nyer lebih cikit kot..alhamdulillah la kalo macam tue..
xpew2 stop merungut ya wahai En.Zairey..janji nanti gaji masuk..itu yang penting..buka cerita yang baru pulak..aku ingat dalam pertengahan tahun nie sama ada bulan 6 or 7, ingat nak kuar moto baru..dalam perancangan lerrr..moto yang menjadi pilihan..


Yamaha lagenda 115 ZR warna biru..memang suka sangat2..style jew..




Yamaha 135 lc warna silver or hitam ka..memang aku minat r..


yang mana 1 yang menjadi pilihan dikalbu yerrr...tapi apa2 pown nak selesaikan perkara2 yang penting dulu baru leyh roger2 moto..kalo x sekadar mimpi dalam selimut jela...haha..k salam bahagia..roger n out..

0 tengah goreng:

lalalala

Post a Comment

t!nggalkan j3jak s3kal! yeRr

Ampersands & angle brackets need to be encoded.
Related Posts with Thumbnails

Corat-Coret

^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^
Tahun Baru 2013..Azam Pun Baru..=)

Banyak misi yang perlu dilaksanakan bagi

tahun 2013. Semoga diberi kekuatan untuk

aku menghadapinya..=)

Gomo Kelate Gomo

^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^


Geng2 sEt!a

p3ngunjUng k3hOrmat