Popular Posts

kisah-kisah kue

Evolusi Si Panjang

16 April 2011 ·

Assalamualaikum wbt

Untuk entri kali nie, aku nak menceritakan sedikit berkenaan zaman kanak2 aku sehinggalah aku dewasa.. Terbuka hati nak taip entri kali nie sebab terjumpa gambar2 lama yang mengimbau kembali kenangan zaman kanak2.."kanak2 ribena dan livita"..haha..nie kiranya evolusi pertumbesaran aku la..=P..


 
nie ha den maso kocik..yg sobolah kiri tue ha den xingat umo bape twun..yang den twu memang kocikla den maso tue..haha..yang kek sobolah kanan tue pulak den dah moningkat usia..sobab berbeza saiz dongan yang sobolah kiri tue..an..an..

  
wahh...den udoh grad ko apo..yang tue den maso abih tadika..muko skemo ajo..yang kek sobolah kanan tue lak aii masa darjah 3..asal la mulut den macam muncung itik ajo..

Dan inilah den sekarang..muka ntah pape..hasil tumbesaran yang xdapat nak digambarkan..tapi serius memang badan den panjang..haha.

Zaman sekolah menengah xde pulak gambar sorang2 yang aku simpan..kalau ada sekalipun juz bersama2 ngan kawan2..Sama lah juga masa aku dah sambung belajar di universiti..Kenyakkan gambar bersama kawan2..Proses pemanjangan badan berjalan dengan jayanya...haha..

Yang nie masa Form5, time raya..panjang x..??ngeee..(pic xberapa clear..jurukamera yang xbertauliah)..

Dimasa aku bersama teman2 sepengajian di UiTM penang..dah xnampak panjang dah sangat sebab yang lain2 pown sama panjang gak..galah sumanya..


Fullstop titik besor punye..=)


2 tengah goreng:

misz myza said...
April 16, 2011 at 11:27 PM  

erkkk.. mmg betul nmpk evolusi si panjang... hehehhee.. lelaki tinggi baru hensem kan??? lalalalalalalala

muhamad zairi bin marzuki said...
April 17, 2011 at 4:58 PM  

haha..paling sonang nak terantuk kepala pown memang lelaki tinggi la gak..=P

lalalala

Post a Comment

t!nggalkan j3jak s3kal! yeRr

Ampersands & angle brackets need to be encoded.
Related Posts with Thumbnails

Corat-Coret

^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^
Tahun Baru 2013..Azam Pun Baru..=)

Banyak misi yang perlu dilaksanakan bagi

tahun 2013. Semoga diberi kekuatan untuk

aku menghadapinya..=)

Gomo Kelate Gomo

^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^


Geng2 sEt!a

p3ngunjUng k3hOrmat