Popular Posts

kisah-kisah kue

Aku Nak Cuti...=)

20 July 2011 ·

Alhamdulillah..23hb dan 24hb, 2 hari yang aku mohon cuti dari bekerja..Sangat teruja sebab dapat merehatkan fikiran, minda, emosi serta semua anggota badan aku dari segala tekanan-tekanan dan penah lelah di tempat kerja..Selama ini, nak dapatkan cuti memang cukup susah sebab tempoh 6 bulan sebelum comformation kerja, aku tak dapat lagi kebenaran untuk memohon cuti..Permulaan Julai 2011, baru dapat mohon..So, peluang yang ada jangan dilepaskanla..hehe.


Apa yang dirancang 23hb dan 24hb..??

Melalui rakan2 sekolah rendah "Bestari01" , dimana kami telah merancang untuk buat 1 perjumpaan pada 24hb..Nak dibilang reunion tidak juga..Hanya sekadar lepak2 dan perjumpaan biasa..Lagipun dah lama tak jumpa diorang ni..Sejak habis sekolah rendah, semua bergerak dengan haluan masing-masing. Tambahan pula aku telah berpindah ke Butterworth..Hopefully 24hb nanti menjadi hari yang gembira buat kami semua..=)

24hb saja ka..?? Bagaimana pula dengan 23hb..??

Haa..Untuk 23hb nanti, berkemungkinan hanya aku seorang yang akan keluar pergi tengok wayang..Jalan-jalan lepak tepi pantai dan ronda-ronda dengan moto..Asalkan dapat hilangkan kepenatan dan stress..Sebab sebelum ini pun aku memang selalu keluar sorang-sorang ja..Dah terbiasa, So tak menjadi masalah sabgat bagi aku..=)
Paling penting 23hb nanti dapat tengok bola sepak pertemuan di antara Harimau Malaya menentang Singapura untuk kelayakan Piala Dunia 2014 nanti..Memang cuti yang terbaek lah..


p/s : maaf di atas post yang sekadar coretan-coretan kosong..hanya ingin diluahkan apa yang bermain di fikiran, yang terbuku dihati dan yang memberontak dijiwa untuk dilepaskan..huhu..peace yaww..=)


1 tengah goreng:

fifianggun said...
July 20, 2011 at 10:24 PM  

selamat bercutii!!!!!=)

lalalala

Post a Comment

t!nggalkan j3jak s3kal! yeRr

Ampersands & angle brackets need to be encoded.
Related Posts with Thumbnails

Corat-Coret

^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^
Tahun Baru 2013..Azam Pun Baru..=)

Banyak misi yang perlu dilaksanakan bagi

tahun 2013. Semoga diberi kekuatan untuk

aku menghadapinya..=)

Gomo Kelate Gomo

^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^


Geng2 sEt!a

p3ngunjUng k3hOrmat