Popular Posts

kisah-kisah kue

doodle #1

23 August 2011 ·

Assalamualaikum wbt dan salam ramadhan buat semua teman2..


Dalam minggu terakhir ramadhan nie, di blog2 asyik menonjolkan kartun2 Doodle dorang yang chumel2..Aku sendiri tengok on terasa chumel..hehe..Aku xpandai nak buat sebenarnya dan baru ja nak belajar..So, aku pon cuba buat 1 Doodle raya menggunakan paint sebab aku memang taw guna paint ja...haha..Xpew2, baru nak belajar kan..??


Hasilnyerrrr.....
yang nie aku buat seiras2 insan tersayang siti haslina hasni..
mengenakan pakaian berwarna purple, warna kesukaan..
sukew tak sukew tak..hehe



p/s : apa2 pon thanks buat blog nieyxzhazlan kerana bagi aku ilham untuk buat kartun doodle sendiri nie..=)





1 tengah goreng:

✿ n.i.e.y.x.z.h.a ✿ ™ said...
December 11, 2011 at 12:51 PM  

huhu...baru bace entry ni... tak sangka plak doodle kte ni beri inspirasi pd org lain... huhu... chaiyok!! try blaja gune photoshop... lagi smooth line die :)

lalalala

Post a Comment

t!nggalkan j3jak s3kal! yeRr

Ampersands & angle brackets need to be encoded.
Related Posts with Thumbnails

Corat-Coret

^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^
Tahun Baru 2020
nak meluaskan bidang kerjaya dan menstabilkan ekonomi family dan diri sendiri..bebas dari hutang yang membebankan..insyaAllah..amin.

^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^


Geng2 sEt!a

p3ngunjUng k3hOrmat