Popular Posts

kisah-kisah kue

Peserta Maharaja Lawak

25 March 2011 ·

Assalamualaikum wbt dan salam bahagia...huhu..aku pown dapat merasakan bahang ketibaan Maharaja Lawak nie..kompom korang2 sume yang fans giler ngan Raja Lawak pon akan turut merasakan juga..Ok lah kat sini aku xnak celoteh panjang2..di bawah nie adalah peserta2 yang bakal merebut gelaran maharaja lawak bagi tahun 2011..semua dikumpul dari raja lawak musim pertama sehinggalah musim kelima..dimana para peserta final tiap2 musim dibawa masuk semula untuk bertanding..gempak x..??..huhu..


aku amik pic2 nie semua melalui laman facebook maharaja lawak..kalo nak mengetahui apa2 berita dan perkembangan dengan lebih lanjut, leyh ke laman facebook Maharaja Lawak yerr...(klik Maharaja Lawak)..



peserta musim ke-5
peserta musim ke-3
peserta musim ke-4 (KECIK & IDLAN)
peserta musim ke-3
peserta musim ke-2
peserta musim ke-5
peserta musim ke-5
peserta musim ke-3
peserta musim ke-4
peserta musim pertama
peserta musim pertama
peserta musim ke-2

 jom sama2 saksikan beramai2 yer mulai 1hb April 2011 di astro Prima dan Warna..jangan lupa mengundi pelawak pilihan anda yerr..Maharaja Lawak terbaek..=)



2 tengah goreng:

Firdaus said...
March 25, 2011 at 12:25 PM  

style der tp gua ttp sokong zizan n johan..yeaahh!!

muhamad zairi bin marzuki said...
March 26, 2011 at 12:38 AM  

memang betul2 dasyaaatttt...ak macam besalah fvrte "SEPAH"..yeah2.

lalalala

Post a Comment

t!nggalkan j3jak s3kal! yeRr

Ampersands & angle brackets need to be encoded.
Related Posts with Thumbnails

Corat-Coret

^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^
Tahun Baru 2013..Azam Pun Baru..=)

Banyak misi yang perlu dilaksanakan bagi

tahun 2013. Semoga diberi kekuatan untuk

aku menghadapinya..=)

Gomo Kelate Gomo

^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^


Geng2 sEt!a

p3ngunjUng k3hOrmat