Popular Posts

kisah-kisah kue

manjung pulok

23 March 2011 ·

Assalamualaikum wbt dan salam 1 malaysia...lama aih xupdate blog semenjak last entry tentang juara raja lawak..oklah, sebenarnya aku nak update entry nie isnin haritue..tapi disebabkan xde masa nak update,so hari nie jela aku update..cakap panjang2 pon xguna..tendang pon xkena..straight to the point na..


Ok, sabtu petang yang lepas, aku turun manjung..lepas balik keje jew, malam tue aku gerak g manjung nek bas..haha..sje nak g sana jumpa member lama..nak dekat kul 12malam gak baru sampai..dalam perjalanan, hujan pon turun membasahi bumi..tapi xkisahla, aku pon memang lena gak masa tue..penat baru balik keje la katakan..xsempat nak rehat terus gerak g manjung...urmmm,kat bawah nie diantara gambor2 yang sempat aku amik masa kat manjung..sume nie aku amik masa hari ahad la..



makan tengahari aku berupa snack plate d KFC tesco..


sambil2 makan..download dulu..korang nak amik wireless mana2 pon leyh..
berlambak dok ada..password pandai2 cari la yerr..


masa nie aku p lepak KFC jap coz member aku tengah keje..so, agak meramaikan plak kedai die campur aku sekali..so, aku kuar jenjalan bersama laptop kesayangan mencari port yang sesuai untuk berkampung..agak nak dekat 2 jam gakla aku bertapak kat KFC..


nie la kedai yang member aku jaga skunk nie "BIOSYS solution sdn bhd"..bertapak dalam TESCO manjung..kedai menjual peralatan2 komputer..nak apa2 laptop leyh mai cnie..beli laptop leyh dapat no awek sorang..haha

aksi2 poyo teruna2 pujaan dara di BIOSYS solution..haha..
aku xpaham betoi la


orang soh posing..dia p tutup idung..adoyaiii..
cam ada yang baru melepas angin ja..haha


3x amik gambor..gaya tetap sama..ish2..tapi xpa, buat hero2 2 orang yang pakai bju maroon tue..gudluck untuk result SPM hampa yang kuar hari nie..huhu


Orait..berakhir sudah sesi bergambor..aik2, gambor aku ja yang tarak nie..ape kesss...haha...,sepanjang aku kat sana, malam2 diadakan gelanggang DOTA bersama ame..pening kepala aku dapat hero yang pelik2 dan member2 hero yang dasyat2..serabut aku tengok bila sume nak attack sekali..haha..apa2 pon enjoy masa di manjung..k roger n out..

0 tengah goreng:

lalalala

Post a Comment

t!nggalkan j3jak s3kal! yeRr

Ampersands & angle brackets need to be encoded.
Related Posts with Thumbnails

Corat-Coret

^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^
Tahun Baru 2020
nak meluaskan bidang kerjaya dan menstabilkan ekonomi family dan diri sendiri..bebas dari hutang yang membebankan..insyaAllah..amin.

^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^


Geng2 sEt!a

p3ngunjUng k3hOrmat