Popular Posts

kisah-kisah kue

s@lam r@madhan...

11 August 2010 ·



Assalamualaikum semua....
di kesempatan nie,
aku nak ucapkan selamat menjalani ibadah puase...
moga2 bulan ramadhan kali nie memberi kesan yang bermakna dalam hidup kita....
seandainya ini adalah ramadhan yang terakhir untuk kita lalui
mudah2han ianya dipenuhi dengan pelbagai amal ibadah...
insyaAllah...


walaupun hari nie baru bermula ramadhan yang pertama...
tapi kat facebook kawan2 dah kalut ngan rayer...
hahaha..
ntah pape tol diorang tue...
hari pertama nie semua bersemangat 
n harap2 berkekalan lah 
semangat tue sampai di akhir ramadhan nanti...
huhuu...
petang nanti ingat2 maw meninjau2 di bazar ramadhan kot...
tengok ape yang ad untuk dimakan dan diminum...
kot2 ad yang special, 
air 3 rasa ka...
rasa kasih, rasa rindu n rasa sayang2 hey...
hahaha...


p/s : rebutlah segala yang ad dibulan ramadhan ni, mudah2 han beroleh hidyah dan petunjuk dari Allah SWT...dan ingat, puase jangan xpuase taw...hehehe

0 tengah goreng:

lalalala

Post a Comment

t!nggalkan j3jak s3kal! yeRr

Ampersands & angle brackets need to be encoded.
Related Posts with Thumbnails

Corat-Coret

^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^
Tahun Baru 2013..Azam Pun Baru..=)

Banyak misi yang perlu dilaksanakan bagi

tahun 2013. Semoga diberi kekuatan untuk

aku menghadapinya..=)

Gomo Kelate Gomo

^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^


Geng2 sEt!a

p3ngunjUng k3hOrmat