Popular Posts

kisah-kisah kue

Pangkor..Berbaloi-baloi..!! Bahagian 1

10 July 2011 ·

Assalamualaikum wbt dan salam 1 Malaysia..Alhamdulillah selamat juga aku dan teman2 yang lain pergi bercuti selama 3 hari 2 malam di Pulau Pangkor pada 7,8 dan 9hb..hehe.Memang enjoy, tenang sangat2 dari segala kesibukan di tempat kerja..Di bawah diantara gambar2 yang sempat diambil ketika pusing2 pulau menaiki bot..

korang perhatikan betul2 batu tue..ad x srupa ikan paus x..?? kelihatan mulut dan pokok tue seperti air yang memanjut keluar dari badan ikan paus tue..=)
nie adalah tempat dimana kitaorang akan menyelam sebentar lagi..tunggu..
jernih kan air die..boleyh nampak dasar tue walaupun sebenarnya 3meter dalamnyer..
nie pulak pemandangan pokok cinta..2 batang pokok yang tumbuh bersama atas batu..romantik jugak pokok ne yerr...
Coral Island..perasan x pondok ada payung tue..gerai burger tue..haha

ini pulak batu yang berupa bentuk buaya yang sedang mendarat..kelihatan muncung mulut dan mata yang terpejam..masa nie air pasang, kalo x dapat lihat bentuk badan sekali..kat belakang dia ad lagi 1 batu..berbentuk buaya juga tapi lebih kecil..maybe anak die kot..menakjubkan..
muke2 excited habis..haha.kebanyakkan xpernah explore lagi pulau2..tue yang jadi macam nie..

bersambung......



1 tengah goreng:

Halimatun Sa'adiah said...
July 10, 2011 at 11:05 PM  

waaa...sgt teruja tgk pemandangan pulau!!

lalalala

Post a Comment

t!nggalkan j3jak s3kal! yeRr

Ampersands & angle brackets need to be encoded.
Related Posts with Thumbnails

Corat-Coret

^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^
Tahun Baru 2013..Azam Pun Baru..=)

Banyak misi yang perlu dilaksanakan bagi

tahun 2013. Semoga diberi kekuatan untuk

aku menghadapinya..=)

Gomo Kelate Gomo

^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^


Geng2 sEt!a

p3ngunjUng k3hOrmat