Popular Posts

kisah-kisah kue

Puas Hati Aku...Haha

05 July 2011 ·



Selamat tengah malam..sekarang baru puas hati aku sebab dapat gak tengok citer Transformer..haha..walaupown agak sedikit kecewa bila tiket untuk 3D dah full, sO tengok yang biasa punyer jela..memang puas hati sebab aku paham jalan cerita, gempak, bom sana bom sini, lawan sana lawan sini..yang paling penting, bapak punya lama lebih dari 2 jam 30 minit kot masa filem...


Tiket dibeli untuk tayangan jam 9:15pm, sementara menunggu movie start, sempat lagi aku bertapa sebentar di KFC..bukan bertapa saja2 ok, duit pown keluar la gak..makanya termakan lah aku dengan secara tidak sengaja  Snack Plate bersama cheezy whegges..entah betul ke idak aku eja tue..hehe..




Tepat jam 9:15pm, maka bermula lah melayan movie transformer..kusyuk sangat2 sebab kat umah skrin tv kecik ja..bila tengok skrin besar, teruja sikit..haha..(buat2 poyo macam 1st time tengok wayang)..ngeee..jam 11:50pm camtue movie abeh, dengan pantas kuar panggung menuju ke moto..Malam2 nie enjin moto smooth la pulak..bawak berterbang2 jer rasenyer..angin malam yang syahdu membuatkan terasa ingin memecut walaupown sebenarnya xlaju..haha..


Tibanya dirumah, dengan selamber menarik pinggan lalu menyedok nasik dengan rakusnya sambil dicampak2 2 ketul ayam goreng dan disirami 2 cedok gulai ikan...perghhhhh..sambil layan ending cerita Keluarga 69 kat tv2..masyukkk...Dan paling xleyh blah, reja yang aku nak buat belum mula2 lagi dari semalam..haha..entah bila nak sentuh aku pown xtaw..


p/s : lepas nie kena buat reja bagi siap dulu abru enjoy2..jangan malas2 na..huhu

0 tengah goreng:

lalalala

Post a Comment

t!nggalkan j3jak s3kal! yeRr

Ampersands & angle brackets need to be encoded.
Related Posts with Thumbnails

Corat-Coret

^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^
Tahun Baru 2020
nak meluaskan bidang kerjaya dan menstabilkan ekonomi family dan diri sendiri..bebas dari hutang yang membebankan..insyaAllah..amin.

^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^


Geng2 sEt!a

p3ngunjUng k3hOrmat