Popular Posts

kisah-kisah kue

Kenangan di Melaka

01 July 2011 ·

Assalamualaikum wbt..26hb,27hb dan 28hb yang lepas aku berada di Melaka bersempena dengan Malaysia NHC Convention 2011 yang berlangsung pada 27hb..So, kesempatan berada di Melaka, tambahan pula hotel tempat penginapan aku bersebelahan dengan Menara Tamingsari, Kota A'Famosa dll..Jalan kaki 10 minit dah sampai..Ni diantara gambar2 kenangan semasa di sana..

   
    
    
masa kat hotel equatorial melaka..
member ak sebelah tue bawak beg masuk hotel macam nak g hiking la pulops..haha
pic yang paling bawah tue muka2 tengah kecewa sebab terpaksa tunggu 1 jam lagi sebab driver xdak..hotel dah check out..

    
    
jalan2 di sekitar kota A'Famosa..

    
 dalam menara tamingsari..masa nie dah lewat, xdo orang dah sangat..haha..


p/s : walaupown xmenang tapi dapat percutian percuma ke melaka 3 hari 2 malam..hehe..sapa nak bagi.





0 tengah goreng:

lalalala

Post a Comment

t!nggalkan j3jak s3kal! yeRr

Ampersands & angle brackets need to be encoded.
Related Posts with Thumbnails

Corat-Coret

^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^
Tahun Baru 2013..Azam Pun Baru..=)

Banyak misi yang perlu dilaksanakan bagi

tahun 2013. Semoga diberi kekuatan untuk

aku menghadapinya..=)

Gomo Kelate Gomo

^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^


Geng2 sEt!a

p3ngunjUng k3hOrmat