Popular Posts

kisah-kisah kue

Ayuh Harimau Malaya..!!

13 July 2011 ·

Kredit to Sanoktah Blogspot kerana mengdesign wallpaper nie..

Assalamualaikum wbt..Buat semua peminat bola sepak tanah air..Ayuh kita bersorak malam nie bagi memberi semangat kepada skuad bola sepak negara kita "Harimau Malaya" yang bakal menentang Arsenal..Walau apa pun keputusan malam nie, Team Harimau Malaya tetap ak sokong..Hope malam nie semua pemain Malaysia mempamerkan aksi yang maksimum..Bangkit membuat kejutan, usah gentar pada pihak lawan dan kembalikan kegemilangan bola sepak tanah air..Yeahh..


TANAH TUMPAHNYA DARAHKU

Dipetik dari akhbar Kosmo harinie..
"Malaysia Tidak Gentar" , Safiq (No.8) bertekad membantu skuad Harimau Malaya bagi mencipta kejutan ke atas Arsenal pada aksi perlwanan persahabatan di Stadium Nasional Bukit Jalil malam ini..Kapten skuad kebangsaan, Safiq Rahim melaungkan keyakinan untuk memastikan tentangan hebat diberi kepada kelab Liga Perdana England, Arsenal pada aksi persahabatan di Stadium Nasional, Bukit Jalil malam ini. BERDEPAN bintang-bintang Arsenal bertaraf dunia bukan bermakna para pemain skuad bola sepak kebangsaan tidak berupaya untuk menandingi kehebatan mereka di atas padang.


“Walaupun mereka (pemain Arsenal) semuanya berstatus bintang dunia tetapi itu tidak bermakna kita tak mampu menandingi mereka."
“Apa yang diharapkan esok (hari ini) ialah supaya kami dapat mencipta satu kejutan."
“Peluang ini bukan senang nak dapat. Tak semua pemain dapat peluang seperti ini dan harap rakan-rakan sepasukan memanfaatkannya,” kata Safiq ketika ditemui selepas sesi latihan di Stadium Nasional petang semalam.




p/s : Dukacitanya malam nie aku xdapat nak tengok match sebab reja malam pulak..Sangat sedih..Hmmmm...sedih..sedih..sedih..



0 tengah goreng:

lalalala

Post a Comment

t!nggalkan j3jak s3kal! yeRr

Ampersands & angle brackets need to be encoded.
Related Posts with Thumbnails

Corat-Coret

^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^
Tahun Baru 2020
nak meluaskan bidang kerjaya dan menstabilkan ekonomi family dan diri sendiri..bebas dari hutang yang membebankan..insyaAllah..amin.

^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^


Geng2 sEt!a

p3ngunjUng k3hOrmat