Popular Posts

kisah-kisah kue

Untung Laa..Harimau Malaya..Online Sampai Lebam

15 July 2011 ·

Assalamualaikum wbt dan salam 1 malaysia..."Untung Laa Harimau Malaya Online Sampai Lebam" sebenarnyer bukanlah 1 baris ayat OK..Sebenarnya perkataan tue adalah berkaitan dengan T-shirt..

Untung Laa..


Perihal Untung Laa nie tercetus oleh member aku Pendekar Bercahaya dan teman2 yang lain yang kitaorang buat 1 pages kat facebOok diberi nama 3G (Gengz Gila-Gila)..Bila tercetusnya pages nie, komen2 sikit2 mesti ada penggunaan ayat Untung Laa..So, maka dengan ini tercetusla idea unutk membuat T-shirt Untung Laa yang bakal siap insyaAllah awal bulan depan kot..Ntahla sebab diuruskan oleh 2 orang ahli member kitaorang..huhu


Online Sampai Lebam


Nie pulak design baju yang dibuat oleyh pemilik blog D'Antara sembilan Akal sebagai pencetus semangat buat para blogger untuk terus berblog..Aku dah tempah pown..Aku sangat suka dengan watak kartun hijau yang die bawak kat blog dan juga entri2 dia..sangat menarik dan stylo habis..Kalo korang xpercaya, nanti korang tengok sendiri yerrr..

Harimau Malaya

T-shirt nie adalah T-shirt edisi khas Harimau Malaya yang dibuat oleh Sri De Lara Trading Sdn. Bhd.. Aku terperasan kat facebook die (KLIK SINI) dan tertarik lah dengan design nih..Tapi yang nie aku xtempah lagi, ujung bulan nie baru order sebab gaji baru masuk..So bagi siapa2 yang nak tempah T-shirt edisi khas Harimau Malaya nie boleyh ke Facebook Sri De Lara untuk membuat tempahan dan keterangan lanjut..


Sekian..Peace Yaw..!!!







0 tengah goreng:

lalalala

Post a Comment

t!nggalkan j3jak s3kal! yeRr

Ampersands & angle brackets need to be encoded.
Related Posts with Thumbnails

Corat-Coret

^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^
Tahun Baru 2020
nak meluaskan bidang kerjaya dan menstabilkan ekonomi family dan diri sendiri..bebas dari hutang yang membebankan..insyaAllah..amin.

^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^


Geng2 sEt!a

p3ngunjUng k3hOrmat