Popular Posts

kisah-kisah kue

m3d!cal ch3ckUp

23 November 2010 ·

Pagi tadi aku terima panggilan dari 
Boon Siew Honda Sdn Bhd 
berkaitan dengan interview yang aku g semalam....
dikol oleh akak azian...
alhamdulillah aku dah diterima...
hehe...
mekasih akak azian coz banyak tolong...

ngeh...ngeh...gelak jahat..



sO, 
disebabkan dapat keje, 
sok pagi aku kena g buat medical checkup 
untuk pastikan aku memang betol2 sihat sebelum boleyh bekerja...
nie yang aku xbape nak sedap cikit 
coz leyh lak semalam aku dapat selesema n batok2...
siot tolla...
makan ubat pown xbape nak hilang...adoyai...
abih tue esok macam manela time medical checkup..
malam nie memang aku xleyh nak telan ubat dah coz nanti sok nak amik darah, 
maw tsangkut aku...
tensionyer pokcik..


so ape yang patut aku buat yer....
ada jual kerongkong spare part x..?? 
kan bez kalo ad..
memang ak dah beli ganti baru...
urmmm, dah berbotol2 air masak aku telan 
arinie coz mengharapkan 1 keajaipan berlaku...
moga2 batOk berkurangan n hilang...
tentang slesema maybe bleyh settle kan kot...
hope esok xde pape halangan la masa buat checkup...
coz aku nak keja!!!...

tOlongla...tOlongla...

0 tengah goreng:

lalalala

Post a Comment

t!nggalkan j3jak s3kal! yeRr

Ampersands & angle brackets need to be encoded.
Related Posts with Thumbnails

Corat-Coret

^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^
Tahun Baru 2013..Azam Pun Baru..=)

Banyak misi yang perlu dilaksanakan bagi

tahun 2013. Semoga diberi kekuatan untuk

aku menghadapinya..=)

Gomo Kelate Gomo

^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^


Geng2 sEt!a

p3ngunjUng k3hOrmat