Popular Posts

kisah-kisah kue

dOakan kUe

20 November 2010 ·

Walaupun baru 2 ari xmengupdate blog 
terase seakan2 sudah lama plak...haha..
tengah2 pagi nie tibe2 wireless muncul..
aku pun tataw ape sebab jiran aku mengonline kan diri 
dalam waktu2 macam nie...
sO, jangan lepaskan peluang...
ak amik peluang nie mencilok line streamyx die untuk mengupdate blog...
Oklah nak dipendekkan cerita, 
alhamdulillah semasa aku menemani "calOn" aku 
nak balik kampus kat terminal butterworth...
aku terima panggilan dari BOON SIEW HONDA SDN BHD 
mintak aku datang pada pagi nanti kul 10 pagi 
untuk interview keje...
aku ada apply khamis aritue n xsangka akan dipanggil...
walaubagaimanapun aku xleyh epy lagi coz 
sebarang keputusan untuk terima aku bekerja or x belom dibuat...
sume bergantung pada interview pagi nanti...
walaupun sekadar jawatan pekerja biase tapi dah cukup 
bermakna bagi aku kalau dapat diterima..
aku memang nak bekerja sambil2 belajar ilmu yang baru...
walaupun bidang yang aku amik kat UiTM 
adalah berkaitan elektrik tapi x menjadi masalah 
kalo aku mencuba dalam bidang baru kan...
InsyaAllah mudah2han interview pagi nanti berjalan dengan lancar..
bagi sesiapa yang membaca blog aku nie terutama teman2, 
doakan aku k..hehe....
oklah stOp bab interview...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
c3r!ta yaNg baRu puLok
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Berbalik pada bab sukan asia di guangzhou, china...
aku memang cukup epy ble kontijen malaysia 
berjaya mara ke pertandingan akhir...
1st dalam acara badminton berpasukan lelaki 
yang diwakili oleh 
Koo Kean Keat/Tan Boon Heong 
yang akan bertemu dengan kontijen dari negara Indonesia...
hope dapat memberi kilauan pingat emas buat malaysia...
Bagi Dato Lee Chong Wei pula, 
beliau telah berjaya ke separuh akhir apabila 
petang semalam berjaya menewaskan pemain dari Thailand 
sekaligus memadam kembali kekalahan beliau 
pada pertandingan badminton berpasukan 
pada beberapa hari yang lepas pada pihak lawan yang sama...

Berita gembira juga buat peminat2 sepak takraw 
dimana skuad sepak takraw malaysia telah berjaya mara 
ke peringkat akhir apabila telah menewaskan Korea 
pada perlawanan separuh akhir petang semalam...
tahniah buat semua kontijen2 negara atas kejayaan2 yang diperolehi..

tahniah...tahniah...tahniah...

0 tengah goreng:

lalalala

Post a Comment

t!nggalkan j3jak s3kal! yeRr

Ampersands & angle brackets need to be encoded.
Related Posts with Thumbnails

Corat-Coret

^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^
Tahun Baru 2013..Azam Pun Baru..=)

Banyak misi yang perlu dilaksanakan bagi

tahun 2013. Semoga diberi kekuatan untuk

aku menghadapinya..=)

Gomo Kelate Gomo

^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^


Geng2 sEt!a

p3ngunjUng k3hOrmat