Popular Posts

kisah-kisah kue

p3nat tap! b3rbalOi

01 September 2010 ·

Setelah penat aku roger cari kedai yang boleh buat sulaman nama,
hampir 3,4 hari jugakla aku cari kedai tu tak jumpa2...
akhirnya semalam aku jumpa gak...
kedai tu kat kepala batas,
bertentang ja ngan bazar ramadhan kat kepala batas tue...
kedai Double UU nama dia....
penat aku cari sampai g megamall kat pacific,
then terlajak g carik kat kailan, bagan...
sebab dulu kedai buat sulaman2 bie ada kat megamall pacific,
tapi baru2 nie aku g dah xdak...
dorang dah pindah....
10sion tol aku, dahla bulan2 puasa,
penat kot aku pusing2 1 megamall carik...
huhu.
semalam dah p buat dah nama yg apiz soh buat tue...


bukan apa pown..nie je yang nak p buat...
kalo dak nak p buat bendera malaysia sekali tapi dah apiz gtaw bendera malaysia dah ad,
p buat nama jela...
nak buat nie punya menyeksa nak carik...
die punye ukuran lak nak kena betoi...
panjang "10cm" tinggi "5cm"..saiz font lak "1.2cm"
n ada border kat tepi...
background warna biru gelap n tulisan n border warna biru muda...
jenuh tol...
hahaha..
tapi kena ingat

DIMANA ADA JALAN DISITU ADA HIGHWAY

0 tengah goreng:

lalalala

Post a Comment

t!nggalkan j3jak s3kal! yeRr

Ampersands & angle brackets need to be encoded.
Related Posts with Thumbnails

Corat-Coret

^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^
Tahun Baru 2013..Azam Pun Baru..=)

Banyak misi yang perlu dilaksanakan bagi

tahun 2013. Semoga diberi kekuatan untuk

aku menghadapinya..=)

Gomo Kelate Gomo

^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^


Geng2 sEt!a

p3ngunjUng k3hOrmat