Popular Posts

kisah-kisah kue

6 sy@wal

17 September 2010 ·


Hari raya ke-6 aku pelan nak jumpe dengan sahabat aku 
masa aku sekolah rendah dulu...
sabirin abu bakar.. 
tataw lagi nak g mana juz pelan nak jumpa ja...
dalam pukul 10.15am aku jumpa dia kat depan uitm n 
then kitaorang terus gerak nak g pulau.. 
secara kebetulan tiba2 planning nak g umah naim..
sahabat aku gak masa sekolah  rendah dulu...
gerak g pulau naik feri ja..relaks cikit,
lagipown xbanya kenderaan pagi2  nie.. 



urmm...
dalam pukul 11.20am camtue kitaorang sampai umah naim...
sembang
panjang la cikit,

 

yela aku xjumpe diorang dua dah nak dekat 9 tahun kot...
lepas ja
sekolah rendah pas dapat keputusan upsr, 
terus xpenah nampak muka dah...hehe...
then planning seterusnya follow naim g umah member dia sharul,
kitaorang keluar
naik reta sekali dengan naim, 
juz sorang ja lagi member naim yang nak gerak naik
motor, syafiq nama dia...sabirin, naim, syafiq ngan sharul nie 1 sekolah menengah..
so, memang da kenal rapat la..
juz aku ja yang macam orang baru kat citue..hehe...
seterusnya kitaorang semua gerak g umah cikgu naim...


 

apa nama cikgu tue aku pon
x ingat...dalam perjalanan hujan pon mula turun rintik2...
tapi xpela, dah sampai rumah
cikgu tue barula nak lebat..so, sempatla lepak2 dalam rumah cikgu tue...aku dengan
muka xbersalah buat ramahla walaupun nie baru pertama jumpa...haha...


macam
biasa la..kepala aku pon bukan nak berapa betul sangat...
leyh la masuk dengan kepala
si sharul tue...haha...cikgu nie pompuan, 
laki dia ustaz kat sekolah diorang gak..
cikgu nie ada anak 4 orang, semua perempuan lak tue..
2 org kecik g,n lagi 2 orang
dah sekolah menengah dah...
sorang kat al-mashoor pompuan n sorang lagi kat
abdullah munshi...kira yang kat abdullah munshi tue macam junior aku la...hehe..
lepas ja dari rumah cikgu,kami gerak balik rumah naim dulu...
beraya kali kedua kat
umah dia..haha...

planning seterusnya g main bowling..kitaorang g nek moto plak..
aku follow ja tapi xmain pon..aku nie xpandai main bowling, 



tue yang tanak main
tue...tengok jela diorang 4 main...



dalam pukul 7.30pm macam tue baru kitaorang
gerak balik...masa balik kitaorang singgah umah syafiq jap kat berek polis...pak dia
polis...hehe..

sembang2 la jap sampai pukul 9.30pm...
lepas tue barulah aku balik
seberang dengan sabirin..nek feri la gak...
dah malam kot,risaw gak kalo naik jambatan...
nanti jadi pape susah malam2 nie...
malam tue memang penat sangatla...
tapi syonok gak
dapat pusing2 pulau..haha...

sampai ja rumah dalam pukul 10.45pm...
perghhh...leteyh siot...
pekena nasik sepinggan pastue online jap,
then terus tido dengan
jayanya...


0 tengah goreng:

lalalala

Post a Comment

t!nggalkan j3jak s3kal! yeRr

Ampersands & angle brackets need to be encoded.
Related Posts with Thumbnails

Corat-Coret

^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^
Tahun Baru 2013..Azam Pun Baru..=)

Banyak misi yang perlu dilaksanakan bagi

tahun 2013. Semoga diberi kekuatan untuk

aku menghadapinya..=)

Gomo Kelate Gomo

^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^


Geng2 sEt!a

p3ngunjUng k3hOrmat