Popular Posts

kisah-kisah kue

Rayer 2011 camne rasanya..??

01 September 2011 ·

Assalamualaikum wbt dan salam 1 Malaysia

"  Sebelum apa2, baek sekiranya aku mengambil peluang nie untuk mengucapkan selamat menyambut hari raya aidilfitri dan juga hari kemerdekaan bagi tahun 2011 ni..Mengharapkan pada hari raya kali nie memberi 1000 kemaafan buat kita semua.."

Oklah berbalik kepada tajuk entri kali nie..Rayer 2011 camne rasanya..?? adakah berasa pahit, manis, masin mahupown tawar dan hambar..??huhu..bagi aku rayer kali nie hanya sederhana..tidaklah semeriah dahulu..segala kelengkapan rayer pon hanya sederhana...Rayer tahun nie pown aku hanya beli baju jew 2 helai...yang lain semua barang2 tahun2 yang lepas..bukannya apa, rasa macam biasa2 ja tahun nie..mungkin atas faktor peningkatan usia yang dah mencecah 22 tahun nie membuatkan mood untuk berayer dah kurang...(aiseh baru 22 tahun, buat macam tua sangat...haha)..=P

Rayer pertama tahun nie aku juz pergi berayer beberapa rumah ja...tue pown sebab follow kawan2..dalam 4 buah rumah ja..Rayer ke-2 memang aku duduk rumah sampai ke petang..pukul 5 baru aku gerak merempit ke Pulau g rumah member aku kat sana sorang2..1 rumah ja pown then trus balik rumah..memang bosan sebab tak tahu nak p mana...nasib baikla ada moto, boleyh gak aku jenjalan pusing2 cikit walaupown sorang2 aku memang tarak hal punya..memang jenis perangai aku, sorang2 kalo nk g tengok wayang ka, nak g jalan2 makan angin ka aku memang boleyh ja...janji hati aku tenang..

InsyaAllah rayer ke-3 kalo xdak apa2 hal, aku ngan family akan singgah berayer kat kampung..dah bertahun2 aku xbalik berayer kat kampung sejak aku dr tingkatan 3 lagi..pejam celik dah hampir 7 tahun aku xberayer kat sana..dan dah lama gak aku xpergi ziarah kubur arwah akak aku kat kampung tue..hope esok dapatlah buat semua tue dan dipermudahkan segalanya...



p/s : Salam Aidilfitri buat semua..maaf zahir dan batin dari aku Muhamad Zairi Bin Marzuki..=)



1 tengah goreng:

Mohd Zakwan said...
September 1, 2011 at 4:00 AM  

selamat hari raya juga, maaf zahir dan batin :)
[Video] Program TV Korea yang menghina agama Islam !

lalalala

Post a Comment

t!nggalkan j3jak s3kal! yeRr

Ampersands & angle brackets need to be encoded.
Related Posts with Thumbnails

Corat-Coret

^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^
Tahun Baru 2013..Azam Pun Baru..=)

Banyak misi yang perlu dilaksanakan bagi

tahun 2013. Semoga diberi kekuatan untuk

aku menghadapinya..=)

Gomo Kelate Gomo

^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^


Geng2 sEt!a

p3ngunjUng k3hOrmat