Popular Posts

kisah-kisah kue

FacebOok..InGat lAgi X??

13 August 2011 ·

Assalamualaikum wbt..Sementara menunggu berbuka puasa 2 jam lagi (lambat lagi tu,buat-buat ayat macam lagi 1 minit nak berbuka), nak tanya lah sedikit kat korang..Semua mesti ada akaun facebook sendiri kan..?? tipulah kalau kata tak ada sebab budak tadika pon dah pandai berfacebook2 ni..


Soalan nya berbunyi : Ingat x facebook korang siapa yang tolong buatkan..?? ker korang yang buat akaun sendiri..??

Kalau aku yang jawab : Jawapanya ialah..jeng..jeng..jeng..

Sebenar-benarnya akaun facebook aku bukan aku yang buat..aku mintak kawan aku sorang ni yang buatkan sebab masa tu aku memang tak tahu langsung nak guna pakai menda alah facebook ni..dengan tulus ikhlasnya beliau telah membantu aku buatkan akaun baru tanpa sebarang kos pendaftaran mahupun kos upahan..huhu..Beliau adalah Nurul Aqilah Bt Suhaimi atapun lebih femes dipanggil cik nini..

Macam pernah tengok lak kan..??..beliau nie adalah pemilik blog Diaryy Misz Nini..ada tuh tersenarai dalam frenz blog kat blog aku ni..hehe..cun melecun x..??nak NGORAT..??eh2 xbuleyh na sebab beliau sudah berpunya..xgitue Cik Nini..haha..apa2pun sudi2 singgah ke blog beliau yerrr...


Soalan yang ke-2 berbunyi : Siapa yang memulakan @ menghasut korang untuk membuka akaun facebook ni..??ayat cam xpuas hati je kan..hehe

Kalau aku yang jawab : Jawapanya ialah...jeng...jeng...jeng...

Beliau nie seorang perempuan juga..Bekas teman sekelas waktu aku di sekolah menengah lagi..Cun kah..??beliau memang cun melecun tetapi awas, dilarang NGORAT taw..mak dia marah t baru taw..haha..Beliau diberi nama Nurul Hidayah Bt Mohd Zim atau lebih dikenali sebagai Dayah..

Yang ni pun macam pernah tengok ja kan..?? tersenarai juga dalam list frenz blog aku tu..kunjung2lah ke halaman blog beliau nanti yer SWEET CANDY yang semestinya sweet sangat2..hampa buat baiklah dengan dia sebab nanti raya dia akan jemput korang datang makan SATEY dekat rumah dia..huhu..



p/s : Angkara mereka 2 ni lah aku asyik menghadap laptop bukak facebook..haha. tapi xpa syiOk gak nO..=)




0 tengah goreng:

lalalala

Post a Comment

t!nggalkan j3jak s3kal! yeRr

Ampersands & angle brackets need to be encoded.
Related Posts with Thumbnails

Corat-Coret

^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^
Tahun Baru 2020
nak meluaskan bidang kerjaya dan menstabilkan ekonomi family dan diri sendiri..bebas dari hutang yang membebankan..insyaAllah..amin.

^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^


Geng2 sEt!a

p3ngunjUng k3hOrmat