Popular Posts

kisah-kisah kue

Duit raya...Duit raya...

11 August 2011 ·

Assalamualaikum wbt dan salam 1 Malaysia..


"Duit Raya"...eh awalnyer diperkatakan tentang duit raya sedangkan hari nie baru Ramadhan ke-11..huhu..tambahan pulak aku pun dah umo 22 tahun...mane lagi nak dapat duit rayer..MUSTAHIL kan..?? memang sangat MUSTAHIL tapi kalau nak kuarkan duit bagi duit rayer tue memang XMUSTAHIL la..haha..


xnak ke duit rayer cam nie..?? 
bagi adik2 bawah 10 tahun tue memang cukup seronok la kan..?kan..?

YANG NIE XNAK GAK KE..??

Sebenarnyer tajuk entri aku nie xdak kena mengena pon tentang duit rayer yang macam kat atas nie..haha..Yang sebetulnya aku bulan nie kena buat OT 4x..so, dapatla tambah cikit pendapatan untuk bulan nie..tue yang jadi modal duit rayer cikit nanti..Alhamdulillah sebab dipanggil untuk buat OT...letih memang letih tapi apakan daya, nak cari duit lebih punya pasal terpaksala bekerja keras cikit..


p/s : So, bagi cik kak dan cik abang, pakcik dan juga makcik..bulan nie reja keras la cikit na..banyak nak dibelanjakan untuk family2 nanti..huhu.Bulan Ramadhan nie rezeki melimpah-limpah kater ko..Reja2 jugak tapi amal jangan dilupa yerr...k salam.=)





0 tengah goreng:

lalalala

Post a Comment

t!nggalkan j3jak s3kal! yeRr

Ampersands & angle brackets need to be encoded.
Related Posts with Thumbnails

Corat-Coret

^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^
Tahun Baru 2013..Azam Pun Baru..=)

Banyak misi yang perlu dilaksanakan bagi

tahun 2013. Semoga diberi kekuatan untuk

aku menghadapinya..=)

Gomo Kelate Gomo

^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^


Geng2 sEt!a

p3ngunjUng k3hOrmat