Popular Posts

kisah-kisah kue

mimpi-mimpi lagi

09 August 2011 ·

Assalamualaikum wbt dan selamat tengahari...


Aku pown xtahu kenapa harini ja lepas balik reja, aku tidor dalam pukul 1.30am tadi sehinggalah subuh tadi, dah 2x aku mimpi perkara yang sama..hurmmm, adakah ianya semakin hampir untuk terjadi..jeng...jeng...jeng...
3 bulan yang lepas aku ada merancang untuk tukar moto baru tapi xterhasil sebab masalah kewangan cikit..macam2 nak guna..so, terpaksalah bertangguh dahulu..simpan sikit2..sebulan rm500..sekarang dah ada rm1000..bulan nie, insyaAllah kalau xdak apa2 halangan, pertengahan bulan nie..(minggu depan) aku nak angkat seijik moto lah..


Mimpi aku sampai 2x tue pown berkaitan ngan moto la jugak..2x woo aku mimpi nek moto baru (moto yang sama aku nak beli lak tue)..yang xleyh belah , entah sampai ke mana aku bawak moto tue g jenjalan aku pown tataw la..macam kat tepi gunung, tapi ada pulak laut, yang paling pelik aku parking kat tempat "bas dan reta"...haha. tak masuk akal betollah.."mainan tidur" kuat sungguh aih..


Mengharapkan minggu depan aku x terkecuali untuk menerima bonus raya..ada yang cakap dapat, ada yang cakap maybe xdapat...tapi aku mengharapkan dapat la..kalo dapat, cepat cikit aku angkat itu moto..kalau tak, asyik bertangguh ja..nampak gayanya xjadi la la angkat...huhu..


k, maw layan TV jap..ada rancangan masak "Ketuk-ketuk Ramadan" bersama sheila rusly..artis jemputan "Pak Yus Jambu" lak tue..12.30pm..jom pakat2 layan...





0 tengah goreng:

lalalala

Post a Comment

t!nggalkan j3jak s3kal! yeRr

Ampersands & angle brackets need to be encoded.
Related Posts with Thumbnails

Corat-Coret

^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^
Tahun Baru 2013..Azam Pun Baru..=)

Banyak misi yang perlu dilaksanakan bagi

tahun 2013. Semoga diberi kekuatan untuk

aku menghadapinya..=)

Gomo Kelate Gomo

^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^


Geng2 sEt!a

p3ngunjUng k3hOrmat