Popular Posts

kisah-kisah kue

jOm kUar cha..!!

03 February 2011 · 2 tengah goreng

Assalamualaikum dan selamat pagi malaysia...huhu..dalam sambutan2 perayaan nie memang best, sebab apenyer sume teman2 aku balik cuti...kalo x memang susahla nak jumpe ngan depa nie..sume pakat blajaq joh2, yang terbang joh2 pown ada...alahaiii...la nie sume dah ada kat penang..macam biasa la malam nie akan ada agenda yang sempoi punya..selalunya apa2 hal kami akan kuar ber-4..nie member2 aku..



 nie dia 3 orang jejaka macho lagi bergaya..sorang terbang joh2, dan lagi 2 blaja q joh2..tinggai aku ja terperap kat penang..huhu


so wahai sume temanku apiz smith, akmal ramlee, dan juga far read do dean...jangan lupe agenda malam nie ya...malam masih muda buat kita...kahkah..roger n out..



usah bersedeyh wahai teman...

02 February 2011 · 0 tengah goreng

Assalamualaikum wbt dan salam 1 malaysia...alahai sedeyh plak tajuk entry aku kali nie kan..sedeyh...sedeyh...sedeyh...urmmm,sebenarnyer berkaitan ngan kawan baek aku..kawan yang terlalu rapat ngan aku.."Putus Cinta"..tapi member aku nie ok ja lebih kurang kepala macam aku gak..dah berfikiran matang dalam melalui liku2 kehidupan..tapi tue la kesian lak kat member aku sorang nie, bukan salah die pown tapi berkaitan ngan gadis tue yang dah berubah hati...


lonely...i'm mr lonely...lalala

bak kata leman raja lawak 5..."Aku xpaham betoiii la..."..bak kata nazmi raja lawak 5 plak "die tipu tipu aku lagi.."...urmmm, memang xsepatutnya perkara nie berlaku dalam umor yang dikatakan dalam linkungan dewasa..pemikiran dewasa derrr...xkan macam budak2 skolah lagi kot dok maen2 cinta palsu...alahai...memang dasyat betol la..tapi tuela dalam perhubungan tue kasih sayang bukanlah yang paling penting tapi kejujuran dan keikhlasan dalam diri kita menerima pasangan..coz kasih sayang akan terpupuk jika hati dah ikhlas menerima..pesanan ikhlas dari Dr. Cinta...haha..

makan2 ngan si die..

01 February 2011 · 3 tengah goreng



Assalamualaikum dan selamat petang...alhamdulillah setelah beberapa bulan xjumpe, tadi baru dapat jumpe...hehe..siapakah??..si die la..aku memang dah planning gaji nie nak belanja die makan pizza hut..so, kul 11.30 tadi kitaorang dua g Jusco Perda...sampai dalam kul 12 lebih gak coz aku p tunggu die kat Terminal dulu..gerak sama2..inilah yang kami dua pesan untuk ditelan...haha


hidangan tambahan yang dipesan...huhu..aku suke kentang die..memang sedap..

asal aku xtawu nie...

· 0 tengah goreng

Selamat malam + pagi buat sumer yerr...urmmm, reja aku dari tadi asyik mendownload ajer, kalo macam nie la 3Gb tue sehari pown dah abih...haha..total yang aku dah download skunk dah 1.5Gb..alamak, macam xsempat nak sampai sbulan jew..huhu..tapi xpela coz banyak citer2 yang aku memang nak download n tengok terdownload gak akhirnyer...Gelanggang Raja Lawak Musim ke-5, sebenarnyer dah lama pown start tapi aku nie baru gegeh nak download..bahkan baru jew tawu yang dah start..yela kat umah mana ada astro, lgipown dulu dok download kat syok.org tapi la nie dah xupdate kat ctue..




bagi sape2 yang nak mengikuti perjalanan Raja Lawak Musim ke-5 nie, nak download pown leyh, nak tengok secara online pown leyh...korang g kat link bawah nie :


Sebenarnyer aku pown baru ja download perjalanan minggu pertama dan minggu kedua..dari yang aku dapat lihat memang ad peserta yang lawak n ada yang kurang menjadi...tapi sume energy cukup kuat..penyampaian penuh bertenaga..dan yang terbaru mengenai juri2 die..bob lokman xjadi juri dah tapi diganti oleh sathiya dan juga david teo...aflin shauki tetap kekal...pape pown layan yerr....

t!nggalkan j3jak s3kal! yeRr

Ampersands & angle brackets need to be encoded.
Related Posts with Thumbnails

Corat-Coret

^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^
Tahun Baru 2020
nak meluaskan bidang kerjaya dan menstabilkan ekonomi family dan diri sendiri..bebas dari hutang yang membebankan..insyaAllah..amin.

^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^


Geng2 sEt!a

p3ngunjUng k3hOrmat