Popular Posts

kisah-kisah kue

m3mor! aLam skOl

27 October 2010 ·

kalau flash back balik alam persekolahan 
memang macam2 perkara yang berlaku.
ada yang best dan ada juga yang xbest tapi bila 
mengenangkan mesti nak tergelak..hahaha.
meyh tengok2 balik err...
kalau ada yang kurang tue leyh r korang tambah2 yer..
 
BERKAWAN
"Aku zeri, nama hang sapa? ohh Akmal..aka Abang Ramlee"

USHI2 AWEK
"Weyh...awek tue cun rr..jOm ushi ramai2 sampe dia rase malu"..ngeh2



BERCINTA
"Nanti tolong aku sampaikan salam kat amirah yer...bagi surat nie skali taw"..mekasih na.

KEGAGALAN
"aduhai...subjek sejarah  xlepas lagik..nie r akibat main2 masa Ms Lim ngajar"

SIKAP NEGATIF

"Awiss....cepatla cikit beli nasik tue weyh..aku nak beli gak..nanti kang pengawas sampai kang
xsempat nak beli.." adegan panjat tembok sekolah coz nak beli nasik yang jual kat belakang
tembok SMK Abdullah Munshi..huhu

TOLONG-MENOLONG

"salah apa yang hang buat nie..hang kena faham KONSEP dulu..KONSEP yer.." bak kata
Fariduddin Saad.

BERDOA
"Ya Allah, berkatilah usaha kami, berikanlah kami kejayaan dunia dan akhirat" masa tiap2 kali
perhimpunan ngan before start kelaz..

BERSYUKUR
"Alhamdulillah...cam xcayer jek aku dipilih coz dapat keputusan terbaek dalam mata pelajaran
Lukisan Kejuruteraan...hehe..mekasih Mama Lee Hong.."..ngeh2..gila bangga mamat nie..haha


ehemm2...
apa yang tertulis kat sini memang perkara yang benar2 na..
hehe..saper2 yang
terlibat mintak maaf na...
korang memang member terbaek ak..
yang cikgu2 tue ampun2
coz ketegaq dulu.
hehe..


0 tengah goreng:

lalalala

Post a Comment

t!nggalkan j3jak s3kal! yeRr

Ampersands & angle brackets need to be encoded.
Related Posts with Thumbnails

Corat-Coret

^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^
Tahun Baru 2013..Azam Pun Baru..=)

Banyak misi yang perlu dilaksanakan bagi

tahun 2013. Semoga diberi kekuatan untuk

aku menghadapinya..=)

Gomo Kelate Gomo

^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^


Geng2 sEt!a

p3ngunjUng k3hOrmat