Popular Posts

kisah-kisah kue

Akhirnyer dapat gak...

01 October 2010 ·


nie sijil yang aku dapat masa g kursus Building Wiring Installation BWI 
pada 23,24,25,31hb julai dan 1 ogos 
yang lalu..kursus nie dianjurkan oleh CIDB Malaysia...
mula2 aku dapat info nie pown dari member gak..
then saje try...
aku g ngan member aku amir..
kitaorang mula2 buat kad hijau ja,then diberi tawaran 
percuma mana2 kursus untuk diikuti...ak amik la BWI nie..
alhamdulillah 
sume nyer berjalan dengan lancar...

nie pic kad hijau yang aku buat..:

di bahagian hadapan


 ni plak bahagian belakang kad hijau

kad nie ak buat dalam 2 minggu kot dah siap..
tahan selama 2 tahun..lepas tue kene perbaharui la..
dengan ada kad nie, kiranya aku leyh la menyibukkan diri 
aku masuk kat mana2 tapak2 pembinaan..hehe..
then nie plak sijil yang aku dapat lepas g 
kursus tue...



thanks buat "kak amnah" dan jugak "cikgu zubait" 
pengajar kursus yang aku g aritue..
thanks a lot..huhu


kalau ada sumur di ladang
boleyh saya menumpang mandi
kalau ada umo yang panjang
insyaAllah nanti p buat kursus gi

hehehe...










0 tengah goreng:

lalalala

Post a Comment

t!nggalkan j3jak s3kal! yeRr

Ampersands & angle brackets need to be encoded.
Related Posts with Thumbnails

Corat-Coret

^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^
Tahun Baru 2020
nak meluaskan bidang kerjaya dan menstabilkan ekonomi family dan diri sendiri..bebas dari hutang yang membebankan..insyaAllah..amin.

^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^


Geng2 sEt!a

p3ngunjUng k3hOrmat