azam aku bagi tahun 2011
Popular Posts
-
Assalamualaikum wbt dan salam 1 Malaysia... Dipetik dari akhbar Kosmo! harini, "Jangan Ejek Kami" JURULATIH skuad bola sepak ...
-
Ok kite bersambung kembali..hehe..lepas pusing2 pulau, maka kali nie pengembaraan diteruskan kembali dengan aktiviti berkayak dan menaiki ba...
-
Assalamualaikum... malam nie aku amat berbesar hati ingin mengucapkan jutaan tahniah buat kengkawan aku yang petang tadi telah selesai ami...
-
Assalamualaikum wbt dan salam perpaduan, salam ukhwah salam bahagia...ek eleh dah macam nak sampaikan pidato la plak...huhu.tadi dalam teng...
kisah-kisah kue
t!nggal kenangan 2010
Assalamualaikum wbt dan salam 1 malaysia..hari nie 31hb disember merupakan penghujung hari yang kita akan lalui sebelum menjelang tahun baru 2011 tepat jam 12 tengah malam nanti...wahh..rindunya pada tahun 2010 nie sebab macam2 perkara dan kenangan yang dah lalui..ada yang teristimewa dan ada juga yang mendukacitakan..namun semuanya bakal pergi dan meninggalkan kesan serta kenangan yang paling bermakna dalam kehidupan kita..yang berlalu biarkan berlalu, tutup buku lama dan kita bukak muka buku yang baru..azam tahun 2010 ada yang dah tercapai dan ada yang sekadar suam2 kuku..so, bagi tahun 2011 nie apa pulak lah azam bagi tiap2 orang yerr...hehe..
azam aku bagi tahun 2011
my frenz award
Assalamualaikum wbt..aku saje nak buat post nie untuk menempatkan award yang diberi oleyh teman2 blogger sebagai penghargaan buat mereka..thanks banyak2 yer coz sudi adiahkan award pada aku k..
selesai sumenyer
Alhamdulillah setelah selama sebulan lebih aku bertungkus lumus bertahan nafsu makan dari makan segala macam mak nenek (hidup tanpa ayam,daging,udang dll) yang boleyh menaikkan kolestrol..akhirnya harinie sumenyer telah berakhir..haha..aku dah bebas kembali seperti sediakala..segala ujian medical checkup termasuk x-ray serta pemeriksaan jantung aku telah lepas dengan jayanya..Then, pagi tadi aku terpaksa g kat kilang boon siew honda untuk amik surat buka akaun RHB bank...
"SMILE CONTEST"
Salam sumer...haha..xabih2 dengan contest ja aku nie...thanks buat cik nurul hidayah coz gtwu kat aku tentang contest nie...kelakar tol coz dalam minggu nie dah 3 contest aku ngn cik dayah nie dok join...adoyaii..gler truk tol..haha..xpela saje syonok2 ja sementara blom sibuk..Oklah, kali nie contestnyer ialah "Smile Contest" yang dianjurkan oleh puan empunya blog http://munalifestory.blogspot.com/ dan juga http://yasyahierastory.blogspot.com/..so aku dengan xmalunya nak jugak join contest nie..hehe..macam biasa sebelum nak tunjuk pic yang dipertaruhkan, apa kata kita baca dahulu beberapa perkara mengenai contest yang dianjurkan ini k..
(klik banner di atas untuk ke blog penganjur)
Subscribe to:
Posts (Atom)
t!nggalkan j3jak s3kal! yeRr
Ampersands & angle brackets need to be encoded.
Tajaan Khas
fr3nZ b3log
-
8 years ago
-
11 years ago
-
12 years ago
-
14 years ago
-
15 years ago
-
15 years ago
-
-
fr3nz blOg
-
8 months ago
-
9 years ago
-
12 years ago
-
12 years ago
-
-
-
-
Blog Otai
-
-
Hello Darlings1 year ago
-
Pasal Toujours Advanced Collagen Shots11 years ago
-
Corat-Coret
^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^
Tahun Baru 2020
Tahun Baru 2020
nak meluaskan bidang kerjaya dan menstabilkan ekonomi family dan diri sendiri..bebas dari hutang yang membebankan..insyaAllah..amin.
^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^




