Popular Posts
-
Assalamualaikum wbt dan salam 1 Malaysia... Dipetik dari akhbar Kosmo! harini, "Jangan Ejek Kami" JURULATIH skuad bola sepak ...
-
Ok kite bersambung kembali..hehe..lepas pusing2 pulau, maka kali nie pengembaraan diteruskan kembali dengan aktiviti berkayak dan menaiki ba...
-
Assalamualaikum... malam nie aku amat berbesar hati ingin mengucapkan jutaan tahniah buat kengkawan aku yang petang tadi telah selesai ami...
-
Assalamualaikum wbt dan salam perpaduan, salam ukhwah salam bahagia...ek eleh dah macam nak sampaikan pidato la plak...huhu.tadi dalam teng...
Assalamualaikum wbt..debaran final piala FA kian dirasai terutamanya bagi penyokong TRW..okey xnak sembang panjang2..so, entri kali ni hanya sekadar entri kosong, n nak bgitahu yang aku beli jersey..jersey apa..?? The Red Warrior la..semangat nak ke stadium 19hb nih..dari penang terbang ke Stadium Bukit Jalil..
dengan bangganya menanti ketibaan beliau..huahua.
next jersey...hmmmmmm..
design terbaru bagi adidas F50 dan nike T90..naissssss...
p/s : aku dah jadi gila dengan stok2 jersey..nanti nak buat koleksi penuh 1 almari..haha
Post a Comment
0 tengah goreng:
lalalala