Popular Posts

kisah-kisah kue

BEBOLA BSH 2012..=P

03 May 2012 ·

Assalamualaikum wbt n salam sejahtera..

Penghujung bulan bersamaan dengan 30hb april yang lalu telah berlangsungnya pertandingan bola sepak 9 sebelah anjuran Boon Siew Honda di padang sony bagi tahun 2012..Buat pertama kalinya pasukan Maintenance telah sertai, haha memang nampak sangat nak keluar awal2 saringan..

 nindia setiap pasukan yang sertai pertandingan yang berlangsung..PACHU FC adalah pasukan bagi maintenance crew..


acara perasmian dimulakan dengan sepakan2 power yang diambil oleh org2 besor BSH dari JAPAN..nama xdpt disebut..rahsia..haha..gaya da mcm CR7..

yang ni macam gaya siapa pula..??leret saja..goollllll...!!!!

 niiiiiii...nindia..!! pasukan PACHU FC..cukup2 11 orang..3 orang xdapat join..sorang balik klate,sorang balik ganu, sorang lagi tayar pancitla plak..adesss..
Soalan...??apa maksud PACHU..?? hmmmm..cer cari dan pikir2kanlah...sengal betoiii..
tudia....tudia...sesi memanaskan badan..1 2 sikit..suma star2 ni..haha

 eh...sapa plak ni..??yang pasti bukan dari pasukan aku..terpikat plak dengan gambar ni, so share sekali..sebab kalah or menang aku pun tak tahu..mungkin stress kot..hehe..our MJ BSH..


kredit to abg sidi kita yang snap2 pic nie..


SEKIAN..



0 tengah goreng:

lalalala

Post a Comment

t!nggalkan j3jak s3kal! yeRr

Ampersands & angle brackets need to be encoded.
Related Posts with Thumbnails

Corat-Coret

^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^
Tahun Baru 2013..Azam Pun Baru..=)

Banyak misi yang perlu dilaksanakan bagi

tahun 2013. Semoga diberi kekuatan untuk

aku menghadapinya..=)

Gomo Kelate Gomo

^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^


Geng2 sEt!a

p3ngunjUng k3hOrmat