Popular Posts

kisah-kisah kue

Sijil Penang Bridge International Marathon da sampai...!!!!

07 January 2012 ·

Assalamualaikum wbt semua..selamat berhujung minggu ya...hehe..sejak berbulan lama aku xhupdate blog. so, hari nie nak hupdate cikit..sijil nie aku pon baru terima petang semalam lepas balik dari tempat reja..hehe...=)

inilah yang aku dok tunggu2 selama nie...hehe

walaupown xdela sehebat pelari2 Kenya yg rekod bawah 40 minit, tapi alhamdulillah la sebab dapat gak habiskan dalam tempoh masa yang diberikan...hehe..rekod peribadi sebab 1st time join..

ini dia aku di garisan penamat dengan muka basi cam muka lembu kena maki..kuikui..releks2 suda..sebab twu dah memang kalah tapi tetap berjaya menamatkan sebelum 1jam 30minit...ok r tue..hehe

lari dah selesai..pingat pown diterima tanda berjaya tamatkan larian...haha..bangga2

cantik x...cantik x...pemandangan yang sempat aku snap pas habis marathon..dipersisiran laut queensbay mall..

ketika dimana matahari baru terbit..cantik kan..??
indahnya kejadian alam ciptaan Allah s.w.t
time2 macam nie la suma pserta marathon merehatkan diri selepas berhempas pulas berlari..huhu
setahun sekali ja dapat jalan2 atas Penang Bridge wooo...rugi xjoin..korang penah ke jalan2 atas jambatan..??haha..jangan jelez..=P


TUNGGU KEMUNCULAN KU 21KM LAK
PENANG BRIDGE GUA MAW TAWAN SAMA LU...




0 tengah goreng:

lalalala

Post a Comment

t!nggalkan j3jak s3kal! yeRr

Ampersands & angle brackets need to be encoded.
Related Posts with Thumbnails

Corat-Coret

^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^
Tahun Baru 2013..Azam Pun Baru..=)

Banyak misi yang perlu dilaksanakan bagi

tahun 2013. Semoga diberi kekuatan untuk

aku menghadapinya..=)

Gomo Kelate Gomo

^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^


Geng2 sEt!a

p3ngunjUng k3hOrmat