Popular Posts

kisah-kisah kue

cerita disebalik cintan asam laksa

17 January 2012 ·

tipu dikatakan xpernah tengok menda nie..
zaman universiti, paling digilai suma lapisan xkira jantina mahupown warna kulit..
ad macam2 pilihan dan jenama..CINTAN,MAGGI,RUSKI,MAMEE yang paling femes dan digilai..tapi yang nak aku ceritakan adalah tentang cintan asam laksa

singgah sebentar ke koperasi
asam laksa pilihan hati
buat santapan student universiti
dikala malam ketika studi

carefore dikunjungi seminggu sekali
stok asam laksa penuh troli
member yang lain pown tumpang sekaki
bagi list order barang nak dibeli

xkira mangkuk mahupun pinggan
dimakan penuh kasih abadi
makan bersama teman dan taulan
oh asam laksa kaulah dihati

muka legend tapi dalam hati ada taman sama asam laksa...ape cer bro..??haha

p/s : entry nie aku tujukan khas buat member aku amirul hasnor bin aminnudin @ pendekar bercahaya sebab telah menghasut aku dengan cintan asam laksa dia tue...sampai la nie habit dia dengan asam laksa xberubah...aku xpaham betoila..nasib bek dalaman aku kuat..haha..


1 tengah goreng:

Unknown said...
January 18, 2012 at 5:23 PM  

waahh...cm sdp jee..hehe..
pu3 x pnh ase agi maggi nie..hehee.. =)

lalalala

Post a Comment

t!nggalkan j3jak s3kal! yeRr

Ampersands & angle brackets need to be encoded.
Related Posts with Thumbnails

Corat-Coret

^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^
Tahun Baru 2020
nak meluaskan bidang kerjaya dan menstabilkan ekonomi family dan diri sendiri..bebas dari hutang yang membebankan..insyaAllah..amin.

^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^


Geng2 sEt!a

p3ngunjUng k3hOrmat