Popular Posts
-
Assalamualaikum wbt dan salam 1 Malaysia... Dipetik dari akhbar Kosmo! harini, "Jangan Ejek Kami" JURULATIH skuad bola sepak ...
-
Ok kite bersambung kembali..hehe..lepas pusing2 pulau, maka kali nie pengembaraan diteruskan kembali dengan aktiviti berkayak dan menaiki ba...
-
Assalamualaikum... malam nie aku amat berbesar hati ingin mengucapkan jutaan tahniah buat kengkawan aku yang petang tadi telah selesai ami...
-
Assalamualaikum wbt dan salam perpaduan, salam ukhwah salam bahagia...ek eleh dah macam nak sampaikan pidato la plak...huhu.tadi dalam teng...
Assalamualaikum wbt dan salam 1 malaysia..Entry last minute yang aku buat sempena perlawanan bola sepak yang bakal berlangsung sebentar sahaja lagi..Pertemuan diantara 2 gergasi pantai timur iaitu pertemuan diantara Kelantan menentang Terengganu..Sama2 kita saksikan..
KELANTAN VS TERENGGANU
Aku sokong Kelantan "Red Warriow" malam nie..yeah2..!! Anda pula bagaimana..Ayuh2 pakat2 himpun depan kaca televisyen..bagi yang g stadium, ayuh bersorak..Yang xdak Astro, TV1 pown ada tunjuk live..terbaek..
Post a Comment
2 tengah goreng:
-
muhamad zairi bin marzuki
said...
June 11, 2011 at 11:02 PM
-
-
-
muhamad zairi bin marzuki
said...
June 11, 2011 at 11:38 PM
-
-
lalalalasangat menarik bila dah nmpak sinar kelantan nk menang..10 saat terakhir leyh plak ganu dpt gol penyamaan..gol sendiri dr daudsu..tp xsalahkan daudsu sbb kalo dia xtnduk pown,kompom2 ganu dapat gol sebab blkg daudsu ad 2 player ganu dok tggu dah..sengit2..
akhirnya ganu gak yg menang..arghhhh...