Popular Posts

kisah-kisah kue

Ekspedisi 1 - Amik berkat pengantin

07 October 2012 ·

Assalamualaikum wbt..KAWIN..?? seronok kan bila dapat tengok pasangan pengantin duduk bersanding atas pelamin, berjalan diapit pasangan dengan paluan kompang...waduh, tengok macam wow best kot.(macam ada percikan bunga api atas kepala)..haha..

kredit picture dari RGB Colours Production  <-- (klik utk maklumat)


Semalam sorang kenalan melangsungkan majlis perkahwinan di Jalan Datuk Kumbar, Aloq Staq..semata2 nak tengok orang kawin, sanggup gak aku runner pergi sana naik moto sorang2..sebelum sampai kawasan rehat gurun, kedebooommm hujan lebat kot..100% aku termasuk moto lencun kena air hujan..nak berhenti memang xdapat la, so perlahankan moto 80km/j dan meneruskan perjalanan dalam keadaan basah lencun..4~5km sebelum sampai kawasan rehat gurun, cuaca cerah balik..haha..sepanjang perjalanan dari kawasan rehat gurun ke aloq staq, aku xpakai sweater, bju kemeja pun aku bukak butang separuh..proses pengeringan secara semula jadi bermula..Alhamdulillah sampai aloq staq, bju n sluaq aku kering..kasut dan stoking ja yang xkering sepenuhnya..haha

Tapi xkisahla basah lencun pun, lagi pun ni kali ke-3 aku lencun atas highway..1st masa turun gurun, 2nd masa balik dari ipoh, 3rd adalah semalam ke aloq staq..Yang penting sampai rumah pengantin, kena amik berkatla..bergambor dengan pengantin..haha..rugila datang jauh2 basah2 xbergambor..maka terlaksana ekspedisi semalam untuk jumpa pengantin dan bergambor..Bila lah pulak ekspedisi member2 datang ke majlis aku..?? doa2kan lah yerrr..


MISI SELESAI =)






0 tengah goreng:

lalalala

Post a Comment

t!nggalkan j3jak s3kal! yeRr

Ampersands & angle brackets need to be encoded.
Related Posts with Thumbnails

Corat-Coret

^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^
Tahun Baru 2013..Azam Pun Baru..=)

Banyak misi yang perlu dilaksanakan bagi

tahun 2013. Semoga diberi kekuatan untuk

aku menghadapinya..=)

Gomo Kelate Gomo

^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^


Geng2 sEt!a

p3ngunjUng k3hOrmat