Popular Posts

kisah-kisah kue

Entri Kosong

22 April 2012 ·

Pagi-pagi buta ni terasa cam nak gaduh ja dengan orang..ni semua angkara jiran-jiran tetangga rumah pangsa yang tengah-tengah malam dok bertengkar entah apa sebab pun tak tahulah..dahla speaking tamil, lagi aku tak paham..orang penang cakap "dia dok buat ramai" tapi versi tamil aku tak tahulah nak sebut macam mana...

Kalau nak bertengkar pun tengok-tengoklah sama jam di dinding rumah pukul berapa, suara dahla macam nak bagi 1 dunia dengar, speaking tamil pulak tu, 1 flat keluar tengok..dapat tengok drama samarinda versi tamil free pulak..bikin sakit hati betollah..senang-senang duduk dalam hutan jela, tak menyusahkan orang dan jiran-jiran tetangga yang lain..

ada berani meh la lawan dengan aku...nindia 2 penumbuk kat muka hang...kehkeh




0 tengah goreng:

lalalala

Post a Comment

t!nggalkan j3jak s3kal! yeRr

Ampersands & angle brackets need to be encoded.
Related Posts with Thumbnails

Corat-Coret

^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^
Tahun Baru 2013..Azam Pun Baru..=)

Banyak misi yang perlu dilaksanakan bagi

tahun 2013. Semoga diberi kekuatan untuk

aku menghadapinya..=)

Gomo Kelate Gomo

^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^


Geng2 sEt!a

p3ngunjUng k3hOrmat