Popular Posts

kisah-kisah kue

Nak hp barula...=)

10 September 2011 ·

Assalamualaikum wbt..

Lama dah xupdate blog nie..harinie berkesempatan nak update blog sebab harinie aku amik anual leave..saja nak merehatkan badan dari kerja..so, adala masa untuk aku nak update blog..Ok untuk entri kali nie, macam biasalah tiap2 bulan mesti ada ja benda2 yang aku ngidam nak beli..dulu mengidam nak rembat moto lagenda..sekarang dah dapat..kali nie aku nak rembat hp lak..hp apa yang aku nak rembat tue..??

SAMSUNG GALAXY ACE

warna putih
warna hitam

Nie ha HP yang aku ngidam untuk bulan nie...sebab harga dia adalah harga yang mampu untuk aku dapatkan..haha..sebenarnya bajet pown ciput ja..pikir punya pikir, nie keputusan yang terakhir untuk memilih hp nie untuk dirembat..simple design dan yang paling penting skrin die besar..

So, antara 2 kaler yang ada...agak2 warna apa yang best dan cantek..nak amik putih aku takut cepat kotor ja..huhu..bagi aku warna hitam ok kot..tapi selera aku kadang2 pelik cikit..yang orang xsuka tue yang aku suka...haha..



p/s : InsyaAllah hujung bulan nie aku nak rembat hp nie...cumanya aku tataw katna nak rembat area2 penang..jarang sangat2 ronda2 ushi hp..so, xtahu kat mana yang ok..GITAR..??alamak, terpaksa dilanjutkan lagi sbulan untuk gitar..sabor2..haha..



0 tengah goreng:

lalalala

Post a Comment

t!nggalkan j3jak s3kal! yeRr

Ampersands & angle brackets need to be encoded.
Related Posts with Thumbnails

Corat-Coret

^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^
Tahun Baru 2020
nak meluaskan bidang kerjaya dan menstabilkan ekonomi family dan diri sendiri..bebas dari hutang yang membebankan..insyaAllah..amin.

^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^


Geng2 sEt!a

p3ngunjUng k3hOrmat